zaterdag 15 december 2007

Vorig jaar .....

Vorig jaar om deze tijd waren we druk met voorbereidingen treffen voor onze vakantie in Zwitserland. Mijn vader en moeder hebben daar een chalet en samen met mijn broers en zussen mogen we daar ( om de beurt ) naar toe. De kinderen vinden het geweldig. Rianne zei gisteren nog: als ik ’s morgens naar school fiets ( nu het een beetje vriezerig weer is ) dan RUIKT het zo lekker naar Zwitserland. Dit jaar gaan mijn zus en zwager. Gert kan trouwens ook geen vrij krijgen dit jaar, want het ene jaar mag zijn collega vrij in de kerstvakantie, en het andere jaar hij. Maar toch….Als je die folders ziet met skipakken en wanten enzo dan zou je zo je ’sneeuwuitrusting’ weer in orde gaan maken!
Daarom deze keer een lay-out over Zwitserland. We waren lekker aan het wandelen en kwamen in het dorpje ‘Thermen’ terecht. Bij het kerkje hadden ze van berkenstammetjes kaarsen gemaakt. En op elk stammetje stond een waxinelichtje.  Zo schattig…. We zijn ook nog in het kerkje geweest en daar stond een heuse kerststal voorin. ( Dat kun je zien op het onderste kleine fotootje, als het niet te klein is tenminste. Ik weet niet of je het al weet maar als je de lay-out aangeklikt hebt om hem te vergroten, kun je er met je cursor nog een keer op gaan staan. Je ziet dan een plusje. Als je dan nog eens klikt vergroot hij nog een beetje meer. )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten