maandag 17 december 2007

Pakjesavond 2007 (gescrapt!)

Gisteren kreeg ik een flinke migraineaanval voor mijn kiezen, en heb de hele dag in een donkere slaapkamer gelegen. Ik ben een ’slechte’ zieke…. Ik heb er geen geduld voor en lig me er over op te winden dat ik niks kan. Gert geeft zich er gewoon lijdzaam aan over als hij ziek is, en dat is natuurlijk veel verstandiger, want je verandert er toch niks aan!
Maar goed, aan het begin van de avond kwam ik beneden en ging het wat beter. Uiteindelijk ben ik toch nog aan mijn scraptafel gaan zitten om wat te scrappen. Ik had de foto’s van 5 december net binnen, en dan jeuken m’n handen. Eigenlijk heb ik gewoon drie foto’s gepakt die voor mijn gevoel de sfeer van die avond heel goed weergeven. Je kunt er heel goed op zien hoe we genieten. Hoe de kids bijvoorbeeld met z’n vieren de poster die Rianne kreeg ( over hondjes, hoe kan het ook anders ) bekijken. Het was gewoon een oergezellige avond en dat wilde ik “pakken” met deze lay-out. Ik heb de drie foto’s op een mat geplakt van okergeel omdat dat heel goed bij de kleuren op de foto past. Daarna wat versierd met leuke stickers e.d. Aan de rechterkant heb ik steekwoorden geprint en die opgeplakt. Toen ontdekte ik dat ikzelf niet op de foto’s stond dus heb ik met een ronde pons mezelf uit een foto geponst. Ik zit daar een gedicht voor te lezen. Die heb ik dus maar boven de steekwoorden geplakt. En ziedaar de lay-out:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten