dinsdag 4 december 2007

surprise

Ik ben dól op pakjesavond. Cadeautjes geven en krijgen is toch het leukste wat er is? En dan die surprise's en gedichten....Heerlijk! Wij trekken al een paar jaar lootjes met de kinderen. Natuurlijk kan ik het niet laten om ook allerlei andere pakjes in de zak te doen maar ze moeten dus allemaal tenminste één cadeautje kopen en een surprise en/of gedicht maken. Dit jaar heb ik Sanne getrokken. Oorbellen stonden er ( o.a. ) op haar lijstje. Bij H&M vond ik hele leuke zwarte met een paardje erin ( daar houdt ze ook erg van ) het is net kantwerk. Ze hadden er een bijpassende ketting bij dus nu is het een setje. Omdat Sanne het meeste van allemaal houdt van 'bling-bling' en roze en zo ben ik helemaal uit mijn dak gegaan met een leeg, metalen cd-doosje. De deksel heb ik versierd met alles wat maar met onze 'drama-queen' te maken heeft, helemaal 'gepimpt' zeg maar. Normaal houd ik van rustig en strak maar het is ook enig om eens helemaal los te gaan! Uit het doosje heb ik het plastic dingetje waar de cd in hoort eruit gesloopt en daar een stukje vilt ingelegd dat precies op maat geknipt is. Met dubbelzijdig plakband heb ik dat hier en daar vastgezet zodat het netjes recht blijft liggen. En ziedaar: klaar is mijn surprise. Is-ie niet leuk?

1 opmerking:

  1. Hoi, Ik ben fotografe en ben druk op zoek naar metalen cd-hoesjes... dit echter zonder succes.

    Kan je mij misschien laten weten waar je deze gevonden hebt?

    Alvast bedankt
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen