maandag 10 december 2007

Koekjes voor opa

In het weekend heb ik heerlijk gescrapt. Ik had nog foto’s liggen van oktober dit jaar toen mijn vader in het ziekenhuis lag. Net op de vrijdag dat de herfstvakantie begon kreeg hij een hartinfarct. Dat was een hele schrik omdat hij nooit hartklachten had gehad. Wij zijn toen meteen naar Bilthoven vertrokken om mijn moeder te helpen en naar het ziekenhuis te rijden.
Sanne vond het heel erg voor opa en die heeft op een middag koekjes voor hem gebakken. Het waren hartjes en doordat we er voor het bakken een gaatje in gemaakt hadden kon er een lintje door. Ze had er twee ingepakt, en gewapend met de koekjes en een mooie tekening vertrokken we naar het ziekenhuis. Daar was oma ’s middags al gebracht, en die zouden we dan weer meenemen…. Op de foto’s kun je wel zien dat opa het een heel leuk kadootje vond.
Het gaat nu gelukkig weer beter met mijn vader. Toch mag hij nog steeds niet aan de revalidatie beginnen omdat er tijdens de fietsproef toch hartritmestoornissen te zien waren. Daarna kreeg hij een fietsproef met een röntgenapparaat erbij en op de uitslag daarvan wachten we nog. Als het goed is hoort hij vandaag of hij mag gaan revalideren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten