vrijdag 21 december 2007

Kerstvakantie!!

Héérlijk, het is kerstvakantie!! ‘t Is bijna niet te geloven…. ‘t Was zo’n drukke week met de kerstviering van school (dinsdag),  sollicitatiegesprekken voor een nieuwe duocollega (woensdag), een gezellige ‘eindejaarsbijeenkomst’ met de collega’s (donderdag), en ten slotte (vanmorgen!) nog een proefles in mijn klasje. Maar goed, er is een nieuwe leerkracht benoemd dus we kunnen na de kerstvakantie weer draaien! ( mijn huidige ( pool- ) collega had een vaste baan gekregen) Natuurlijk moest de klas nog ‘ontkerst’ worden, dus kerstboom weer aftuigen, alle glitter en engelenhaar verwijderen etc. etc. Maar alles is gelukt en nu hoop ik maar dat er morgen nog sneeuw ligt, want ik heb nog geen gelegenheid gehad om foto’s te maken van de sprookjeswereld waarmee we deze dagen verrast werden…. Om alvast in de stemming te komen heb ik bovenaan dit bericht een ’scrap’ geplaatst van een sneeuwfoto uit Zwitserland van verleden jaar. Een hele eenvoudige vlakverdeling met mooi papier ( Scenic Route ) waardoor de foto helemaal tot zijn recht komt!
Ik wens iedereen een hele fijne kerstvakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten