zondag 29 januari 2012

En de laatste twee....!

Yes het is me gelukt! Vijf verschillende layouts met ( ongeveer ) dezelfde foto.  Het gekke is dat ik het niet eens zat was bij de vijfde. Wel heb ik met schetsen gewerkt. De meeste komen van het October Afternoon-blog en het Jillibean Soup-blog.  Deze twee merken zijn door de jaren heen echt mijn favoriet geworden en de bijbehorende blogs vind ik ook altijd zoooo leuk!

Hier komen de laatste twee:

. . .


Ik heb de layouts alle vijf naast elkaar op tafel gelegd en de kinderen een eerste en een tweede keus laten maken. En zo was het makkelijk om iedereen naar eigen smaak te bedienen. Ze zitten al netjes in de albums. Ikzelf heb de derde van boven overgehouden uit de vorige blogpost ( met de glimmermist ) voor in ons eigen album. En die vind ik heel leuk dus iedereen is tevreden!

16 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Nog weer 2 totaal andere lootjes zonder dat het verveelt
    Erg leuk
    De bovenste heeft een lichte voorkeur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat heb je dat gaaf gedaan zeg!
    ik zou dat niet kunnen met dezelfde foto's.
    echt erg mooi!

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze twee zijn ook weer erg leuk geworden, ik vind vooral de eerste leuk met die "lintjes"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer geweldig
    knap van je dat met de zelfde
    foto te doen!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk je lootjes met de zelfde foto's.
    Lijkt me erg lastig.
    Het is echt een uitdaging.
    Ik ga het onthouden voor de zomer lootjes.
    Dan maak ik ze dubbel, 1 voor ons en 1 voor mijn zoon.
    Bedankt voor het idee...
    Groetjes van Jenny
    Nu ga ik weer verder met de treinreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent een meester in steeds andere LO's maken met dezelfde foto's.
    Echt klasse hoor!!! En allemaal prachtig!
    Je zou niet zeggen dat het om dezelfde foto's gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik vind het knap hoor! En ook deze twee zijn weer leuk geworden!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super zeg, als je ze alle 5 weer even bekijkt, zo verschillend en zo mooi allemaal.
    bij de bovenste vind ik die strookjes heel erg leuk.
    en iedereen is tevreden dus een knappe klus geklaart
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit zo leuk en wat moet dat een genot zijn om je kinderen te kunnen laten kiezen uit je eigen werk. Echt weer twee beauty's erbij Arja. Dat sneeuwpopje achter het raam vind ik zoooo lief en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh deze zijn ook weer zo leuk!!
    Leuk dat raampje!!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lijkt me toch niet makkelijk om 5 echt verschillende lootjes te maken met min of meer dezelfde foto. Ik zou het in elk geval al snel zat zijn. Fijn dat iedereen tevreden is en zelf een lootje heeft mogen uitkiezen! Petje af voor je werk.
    ps. heb jij al iets gehoord over het boek van Romy en Hilde, duurt wel lang, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig zeg! Ik ben ook nog even aan het scrollen geweest voor de andere drie, ik vind ze stuk voor stuk super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lootjes Arja, vooral de eerste vind ik erg leuk gedaan met al die strookjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe doe je dat toch Arja! Schitterend gewoon!! Echt super 5 totaal verschillende lo met dezelfde foto's.
    Ik doe het je niet na!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze toch mooi! ze zijn allemaal even mooi! Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen