dinsdag 3 januari 2012

Een nieuw jaar.....

't Is even stil geweest op dit blog. Het zijn ook zulke hectische dagen altijd in de Kerstvakantie.... Maar nu ligt er nog een heerlijk rustig weekje voor ons. Gert is een paar dagen vrij, zoooo gezellig! Gisteren hebben we samen de kamer weer ' ontkerst' ;-) En nu genieten we van ons opgeruimde huis en het samenzijn.

Hier is een foto van de jaarwisseling:


En ik heb heerlijk gescrapt met een foto van mijn nichtje Suzanne.... Ik heb het prachtige papier van October Afternoon/Sidewalks gebruikt.


Ik heb deze keer geen haakwerk om te laten zien. Maar ik haak rustig en gestaag verder aan mijn Granny-Square-deken.....


19 opmerkingen:

  1. Wat je zegt, het zijn altijd gezellige maar wel ontzettend hectische dagen zo rond kerst en oud en nieuw! Bij ons is zelfs de werkweek ook weer begonnen en gaan we weer in volle vaart aan de slag!
    Ik vind je foto van jullie jaarwisseling echt supergaaf! Heb spijt dat ik ook niet zo'n soort foto heb gemaakt. Je layout van je nichtje is zo lief, dit papier is natuurlijk ook perfect! Fijn he, die schattige nichtjes :)!
    Ik wens jou een fantastische 2012 toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst de allllllerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar een positief jaar mag worden!

    Erg leuke foto, en super layout heb je weer gemaakt! Heerlijk dat koppie, maar ook die vrolijke kleurtjes!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve layout heb je gemaakt van je nichtje en wat een schatje. Na al die drukke dagen en weken is mijn hoofd weer leeg en is er weer ruimte om wat vaker op mijn blog te schrijven. Ik voel het alweer langzaam kriebelen om te gaan scrappen, dus ik hoop binnenkort ook weer eens wat scrapwerk te laten zien. En dan stap ik weer in op de blogtrain, dat heb ik toch wel gemist ;-).

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie proostfoto! Ik proost met jullie mee! Op een geweldig, gelukkig, gezond en creatief 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto van de jaarwisseling. De allebeste wensen voor het nieuwe jaar en dat er nog heel veel creatieve uurtjes mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Foto van de jaarwisseling en wat heb je weer een pmooie layout gemaakt met de foto van je nichtje zooooo lief papier past echt goed bij de foto.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

    Wat een vrolijke LO.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog de allerbeste wensen voor jou en je gezin, en wat een leuke foto van je kinderen.
    De lay out van je nichtje is prachtig geworden, mooie kleurtjes en wat een dotje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wens je een gezond en creatief jaar, zo te zien aan je lo's ben je goed begonnen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst een goede nieuwjaar voor
    jullie allemaal
    wat een mooie layout en een mooie foto

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook nog de beste wensen van mij. Wat een gezellige foto, lekker met z'n allen aan de champiepel. Wat een schattige LO en wat kan dat meisje nu al ondeugend kijken; dat belooft wat. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog de beste wensen van mij. Wat een leuke foto. En je lo is erg mooi.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto vanje kids.En wat een plaatje je nichtje,heel leuk.

    Liefs en groetjes
    Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supergaaf!! En wat een mooi meisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige foto van de nieuwjaar viering.
    Super lieve lo.
    Mooie papier keuze.

    Scrapgroetjes jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook voor jou natuurlijk nog de beste wensen voor 2012! Een mooie "proost"-foto zeg! En je LO is prachtig! Superfoto en het papier is ook helemaal geweldig!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto Arja, met die oliebollen op tafel erbij enzo, echt oer-Hollands!
    Je nichtje, tja, wat moet ik daar nog van zeggen; om op te vreten zo lief is ze!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Voor jou ook alle beste wensen.
    Leuk kiekje zo met elkaar.
    Mooi nichtje heb je hoor en je hebt er een vrolijk lootje van gemaakt.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige foto van jullie familie.
    Ook jij nog de beste wensen.

    JE LO is super gaaf geworden en wat een heerlijke foto van je nichtje.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen