zaterdag 7 januari 2012

Oogappeltjes....

Een layout met deze titel maakte ik met foto's van de jongste twee.... Omdat het zulke schatten zijn en ook omdat die titel zo leuk past bij de mooie appeltjeslijn van Jillibean Soup ;-) Hier komt-ie:

De foto's maakte in de herfstvakantie... Weer eens wat anders: en profil. En als je goed kijkt zie je dat ik op de bovenste foto heb scherpgesteld op Sanne en op de onderste foto op Rianne. 't Blijft leuk he, foto' s maken!?


Ik ben nu bezig met de lijn 'Farm Life' van Ocotober Afternoon. Die heb ik van de week gescoord bij P&P met 20 procent korting. Wauw wat een leuke lijn!! De volgende keer hoop ik daar wat van te laten zien...

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke herfst scrap~! Laten we in de lente weer naar de hoge veluwe gaan, hier MOET gewoon een vervolg layout op komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke layout van je oogappeltjes.

    Ik heb de grannykussen niet gevoerd. Ik heb de granat kussen van Ikea gekocht en die heeft er een mooi stofje omheen zitten. Het was hier dus niet bij nodig. Ik heb er nog eentje liggen en daar ben ik al voor bezig. Ik moet 32 granny's haken en ik heb er nu 15, nog even doorzetten dus ;-). Verder heb ik gister geprobeerd om een andere granny te maken, maar dat is helaas nog niet goed gelukt.

    Succes met je deken.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi de herfstlay out.
    Het was me niet opgevallen hoe je de foto gemaakt had,maar toen ik het l;as van het scherpstellen vind ik het wel een heel mooi effect hebben!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge wat heb je een leuke Lo gemaakt met deze leuke foto's zeg!! Vind ze hartstikke leuk! Mooi hoor. Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lo Arja! En wat een mooi detail bij je foto's!

    Liefs
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie lo heb je gemaakt van je oogappels. leuke titel heb je gekozen bij de foto's.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk herfstige lo! Leuke details heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke lo! Mooie foto's, mooie meiden en leuk papier :-D Weer een juweeltje voor het boek Arja! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een mooie herfst layout
    van je oogappels mooie foto,s
    heb je gedruikt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan weer! Ik heb die lijn ook nog liggen, nu ik jouw mooie lo zie, krijg ik ineens een scrapaanval!! Hoe gaat het met je, al iets beter? Ik hoop het wel, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar was ik weer even. Je layout blijft leuk ;-).

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave lay-out heb je gemaakt. Heel mooi papier en je foto's hebben een heel leuk effect

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een mooie layout weer. Ik krijg toch weer steeds meer 30*30 kriebels. Wie weet? Ik vind deez in ieder geval weer geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke titel voor weer een hele leuke layout. Mooi papier heb je gebruikt en die boompjes zijn helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Arja,

    Wat een geweldig leuke LO heb je toch weer gemaakt! Enne, je moet maar zo denken: ondanks die rot-burn-out, lukt je dat toch maar mooi! De complimenten!!!

    Liefs

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een leukje weer! Superleuke titel, en errrrg leuke boompjes heb je gebruikt!

    De LOtjes willen nog steeds niet uit mn handen komen... raar he?! Ach.. zolang de kaarten en het haken wel lukt, mopper ik nog niet hoor! *lol*

    groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuek en mooie layout zeg, en die foto is ook super gaaf......
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat superleuk gedaan Arja, die twee foto+s boven elkaar. Gaaf lootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een onwijs leuke LO is dat zeg.
    Super leuke foto ook.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen