woensdag 18 januari 2012

Suzanne...

Het is zo' n drukte hier met een jonge puppie dat ik niet erg toekom aan scrappen.  ( 't Is net of je weer een baby in huis hebt! ) Gelukkig had ik nog een lootje van Suzanne liggen die ik kan laten zien. Van de 'portretserie' die Rianne een tijdje geleden van haar maakte had ik ook kleine afdrukjes laten maken. Daarmee heb ik de volgende vrolijke layout gemaakt:

Papier: Echo Park/little girl


En eentje van Rianne die lekker met Suzanne in de weer is. Ze zit in het tweede jaar voor Pedagogisch Werker en als er kinderen in de buurt zijn zie ik mijn kleine meisje ( in mijn gedachten dan he, want ze is 18 ) ineens veranderen in een echte professional. Dat is zo raar ineens. Suzanne werd huilerig en Rianne nam haar op haar heup en liep een poosje met haar rond en ja hoor.... na een poosje sliep Suzanne! Rianne zit op het moment ook op een groep met veel kleine babietjes en dat vind ze helemaal geweldig! ( Van wie ze het heeft? ;-) )


Papier: Jillibean Soup/sweet & sour soup

20 opmerkingen:

  1. wat zijn ze leuk, Arja!!! Vind de foto's erg leuk die je ervoor hebt gebruikt!!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer mooi
    de layout,s en leuk foto,s heb je gebruikt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lo's!
    Lekker fleurig!
    Vooral die eerste, leuke details ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer mooi geworden, heel vrolijk.
    En de foto's zijn op beide LO's prachtig.

    Veel plezier met jullie baby hondje *grin*.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke LO's!
    Lekker vrolijk!
    En wat zijn die foto's op de eerste lo schattig zeg!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lootjes heb je gemaakt.
    En die kleine meid is inderdaad een lekker grietje.
    Groetjes Jenny
    (tjoek tjoek)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lo, vooral bovenste laout vind ik erg mooi, Journaling is ook weer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat eenleuke layouts allebei, die van Suzanne vind ik zo lief, die foto's zijn ook om te smullen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Lootjes Arja, en inderdaad wat is het een lief grietje zeg. Die kuiltjes in haar wangen; om op te vreten. En tja, je eigen dochter ineens zo bezig zien... dat ik vast even wennen. Maar wel erg lief!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zijn ze zeg, vooral die eerste vind ik heel erg gaaf, superleuke indeling met de stroken en de kleine fotootjes zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie LOtjes ben je gemaakt, vooral die bovenste wat mooi met die kleine fotootjes.
    hihi heb weer heel wat gemist de afgelopen tijd zie ik wel.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige foto's zeg, daar zou je zo verliefd op worden, heerlijk materiaal om mee te scrappen. Ze zijn beide erg leuk geworden, maar de bovenste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze zijn ook weer geweldig zeg! De bovenste helemaal schattig en de tweede ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuke lo's! geweldige vrolijke kleuren en details en laat mijn tweede naam nou grietje zijn............ ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAt een heerlijke Suzanne!!!! zo'n hollands glorie, en je hebt er weer een heel vrolijke lay out mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een enige LO's.
    En wat een schatje, wat een leuke foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat een heerlijke LOtjes! Wat een koppie zeg!!!
    Je 2e Lo vind ik ook erg leuk. Leuk voor "later"!!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen