dinsdag 24 januari 2012

Persoonlijke uitdaging!

Op het blog van October Afternoon ( staat in de blogrol hiernaast ) was er een oma die tien kleinkinderen had en als uitdaging voor zichzelf had besloten voor allemaal een layout te maken met steeds dezelfde schets. Heel leuk om te zien!

Mijn uitdaging is anders. Wij hadden met kerst weer foto's gemaakt met de zelfontspanner. Ik wilde deze foto ( of in elk geval eentje uit die serie ) voor elk kind scrappen voor in zijn/haar eigen scrapalbum. En natuurlijk nog een voor in het album van Gert en mij! En mijn uitdaging was om steeds een andere schets/indeling te gebruiken. Ik vind dat namelijk best moeilijk: steeds dezelfde foto word je een beetje zat, je werkt steeds met ( ongeveer ) dezelfde kleuren en dat wordt al snel saai. Daarom maak ik in zo'n geval wel eens gewoon de hele layout na. Maar nu wilde ik het dus anders doen...

Hier volgen de eerste drie, de andere zijn nog 'onderweg' .

Papier: de nieuwe kerstlijn van Jillibean Soup


Papier: de nieuwe kerstlijn van October Afternoon


Papier: kerstlijn October Afternoon


Ik ben benieuwd hoe jullie deze lootjes vinden.... Ze zijn in elk geval heel verschillend he? In de volgende post volgen de laatste twee ;-)

21 opmerkingen:

  1. Haai mam!
    De laatste scrap ziet er mooi plat uit, u heeft zo te zien het opkrullen van het papier weten te stoppen ;) Welke van de scraps krijg ik in het sanne scrapbook? :D
    Ga zo door hoor, mams <3
    x, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging!!
    Ik vind ze alle 3 erg mooi, maar de bovenste is toch wel mijn favoriet! Tja, die kleurtjes he?!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig Arja, wat ben je weer productief! Ik vind dat je jezelf wel een leuke uitdaging gesteld hebt. Soms denk ik na een scrapsel ook wel eens "dat had ook op die-en-die manier verwerkt kunnen worden, maarja, dat doe ik dan niet meer natuurlijk. En jij doet het gewoon wel
    Leuk hoor, al die verschillende uitwerkingen!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lo's! Maar de eerste is ook mijn favoriet!
    Ziet er zo gezellig uit met die pinguins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke lo heb je gemaakt.
    Ik vind ze alledrie even mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super idee! Lijkt me inderdaad wel lastig, omdat je de neiging hebt terug te vallen op dezelfde kleuren, maar dit is in elk geval alvast gelukt. De derde heeft mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg
    Zelfde foto en zo verschillend van sfeer
    Vind de 3e het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n super leuke LO's en wat een leuk idee!!!
    Alledrie zo anders ...
    Ik ben heel benieuwd hoe de andere LO's worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien dat je met dezelfde foto drie totaal verschillende lo's kunt maken. Sketchen kunnen je hier goed behelpen om het toch nog leuk te houden om met steeds dezelfde foto te scrappen. Jou uitwerken zijn in iedersgeval goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer mooie
    layouts gemaakt je heb geweldig
    papier gebruikt!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie LO's heb jij gemaakt,Arja! En wat een leuke foto's!!! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo die zijn mooi en d toch lijkt de foto, nu steeds anders terwijl het dezelfde is. Super gedaan.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk om meerdere LOs te maken met de zelfde foto. Ze zijn ook heel verschillend geworden. knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, zo te zien maak je voor al je kinderen een album en oh oh, wie krijgt nou welke, In ieder geval zijn ze allemaal even mooi Araj, ik ben heel benieuwd naar die laatste twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie en zo verschillende LOtjes, ik denk dat ik in herhaling zou vallen als ik er 5 met dezelfde foto zou moeten maken, maar deze verschillen echt veel, de onderste spreekt mij het meest aan waarom?? kan er geen antwoord op geven.
    maar niet te min ze zijn alle 3 heel erg mooi

    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk dat jullie ook met kerst altijd een gezinsfoto maken :). Leuk idee om zo te werk te gaan, als ik voor de tweeling scrap maak ik ook vaak de pagina na, goed idee om dat eens helemaal anders te doen! Erg leuk al jouw LO's!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke lootjes heb je gemaakt. Ze lijken alle 3 op elkaar maar toch ook weer niet. Een hele leuke uitdaging!
    ik ben benieuwd naar de andere 2!

    liefs
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk idee om het op deze manier te doen, mooie leuke lo, en zo lekker niet in typische kerst kleuren, knap hoor ik verval snel in traditioneel groen, rood en wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke uitdaging! ze zijn allemaal supermooi, maar die met die grote rode kerstroos in deze blogpost vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. knap gedaan zeg, zo vaak dezelfde foto scrappen! En stuk voor stuk zijn het leuke lootjes geworden.
    Als je de kleuren zat wordt kun je natuurlijk best daarin eens varieren. Bijv. de foto sepia of zwart wit. Of gewoon een andere tint kiezen die wel in de foto voorkomt. Meer als tip dat het niet saai wordt voor jezelf hoor, want je lootjes zijn hartstikke gaaf hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige lootjes.
    Nummer 1 is mijn favoriet.
    Mooi rustig en toch overduidelijk kerst.
    Ook de sterren erbij erg mooi.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen