zondag 15 januari 2012

Doortje.....

Ik kan het zelf haast nog niet geloven, maar ik ben overstag. En hoe!!! In de  maand en zes dagen dat Raja er nu niet meer is heb ik misschien wel elke dag gezegd: 'Nee we nemen nooit meer een hond!' Ik was ook echt vastbesloten, want dit wilde ik gewoon niet meer meemaken..... Maar evenzo vele dagen vroegen de kinderen het: 'het is zo leeg hier mam, nemen we weer een puppie?' En toen man Gert zich ook bij het koor ging voegen en bedacht dat hij een pup voor zijn verjaardag wilde ( hij is 20 januari jarig ) toen begon het bij mij toch ook weer te kriebelen. Ik merkte namelijk dat ik veel minder naar buiten ging. Waarom zou je in vredesnaam 's avonds als het donker en koud is nog een wandeling gaan maken als je geen hond hebt?? Daarna ging het heel snel. Aan het begin van de week vonden we via internet een chocoladebruine labradorpup waar we een optie op namen. In de loop van de week kwamen er foto's binnen waar iedereen van ging stuiteren zoooo lief vonden ze haar. Gisteren gingen we kijken  en:  sloten haar in ons hart. Dus namen we haar mee naar ons huis waar het nu niet meer leeg lijkt maar heel vol! Ze is zo enthousiast en speels, ze lijkt wel overal tegelijk. Om dan ineens weer te gaan liggen en een heerlijk dutje te doen. Want ze is nog maar een baby natuurlijk...

We noemen haar Doortje, omdat ze een 'labradoortje'  is en ook adoorable! We hebben er eerlijk over gestemd in een heuse gezinsraadpleging. Hier een paar foto's, maar we moeten er wel iets bijzeggen: in het echt is ze nog leuker;-)

. . .


. . .


. . .



Ik had nog een layout beloofd met October Afternoon-Farmlife-papier. De foto is genomen tijdens het etentje met de kinderen t.g.v. ons 25-jarig huwelijk!



29 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!!Heel veel plezier ermee!!
    Wat ook een mooie lo! Mooie kleurstelling!
    Leuk die slingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh Arja wat een cutie!! Met recht aDOORable, dus wat dat betreft lijkt het me een perfecte naam :):):) Heel veel plezier met jullie nieuwe baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arja wat is Doortje een leuk, lief en vooral met een zeer hoog knuffelgehalte hondje. Daar heb je goed aan gedaan om een lief hondje in huis te nemen. Gelijk weer een onderwerp om te scrappen (die had natuurlijk niet meer ;-)). En heerlijk om lange wandelingen op het strand mee te maken. En haar naam vind ik geweldig. Het haken zal nu wel iets lastiger worden. Misschien even snel als ze ligt te slapen ;-). Geniet van jullie nieuwe aanwinst.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief hondje is dat
    mooie foto,s zijn dat
    en de layout is ook mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie lieve puppie! Wat een schatje is het! Echt een knuffelhond!
    Je layout is trouwens ook super ;-)!

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOhh smelt!! Wat een poepie die puppy!!
    En je lo vind ik ook erg gaaf!

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOH, wat een lieffie, jullie Doortje. Het is dan gelijk vol in huis met zo'n puppie. Geniet er van! Je lootje is natuurlijk ook prachtig, maar Doortje wint het deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooooooooh wat een schatje, ik smelt ervan.
    Kan me het gevoel van leegte helemaal voorstellen, wij hebben hetzelfde gehad.
    En och het is toch ook zo gezellig, maar wel weer een hoop werk zo een pup hihihi.
    IK wens jullie heel veel plezier met Doortje......enne laat de mooie Doortje LO's maar doorkomen wahahaha

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOHHWW Arja...... wat een scheeeeetje!!! Heerlijk...weer zo'n beessie in huis! Geniet ervan!
    Enne.... je LO is weer prachtig!

    Groetjes

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooo smelt!
    Wat een moppie!
    En een leuk lootje ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Arja,

    Wat een lieverd!
    Zelf heb ik ook altijd een hond gehad en weet hoe stil het is als hij er niet meer is. Geniet van Doortje!
    En wat is je lay-out mooi geworden zeg!

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jolanda van beek16 januari 2012 om 03:24

    oooooooo wat een schatje zeg en wat heb je er supermooie foto`s van gemaakt echt prachtig heel veel plezier met die kleine schat

    mooi lootje ook zeg
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ahhhhhhhhhhh gossie wat een schat om te zien. Ik hoop dat jullie heel veel gelukkige jaren met Doortje zullen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, echt te lang geleden, ik moest weer aanmelden. Allereerst, nog de beste wensen voor 2012, al is het een beetje laat. En dan, wil je me aub niet zo lekker maken met de foto's van je pup en de supremotivatie om een hond te nemen. Ik zou het zo graag willen maar mijn man absoluut niet. Ben ook heel blij met mijn lieve kater hoor maar daar ga je niet mee wandelen natuurlijk. Wat een dot hebben jullie uitgezocht, ik laat de foto's maar niet aan mijn oudste zien. En wat een lieve naam, die doet haar echt eer aan!!!!
    Jeetje Arja, wat een goed begin van het nieuwe jaar.

    en je lootje, prachtig en superleuk zo'n gezinsfoto aan de feesttafel. Leuk gedaan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat een schatje!! Je layout is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. herkenbaar! onze hond hebben we vorige week laten inslapen, het is zo stil in huis nu.......ooit zal er bij ons ook weer een hond lopen ;) wat een scheetje die Doortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een scheetje zeg, geniet ervan.
    En een prachtige lo met een mooie gezinsfoto. De gezinsfoto's zijn hier jammer genoeg zeldzaam!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahhh, wat een schatje zeg, kan me goed voor stellen dat iedereen overstag gaat voor dat gezichtje. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en scraponderwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gut wat een poepie! :-D Ik ben ook verliefd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. och arja...........wat een schat!!! daar kan niemand toch nee tegen zegen...en tuurlijk zit de pijn van raja er nog, maar dit brengt wel weer wat kleur in t leven....gefeliciteerd trouwens ook met jullie 25 jarige huwelijk...prachtige lo, voor een prachtig gelegenheid.
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schatje. Heel veel geluk en plezier er mee. En wat een mooie lo over jullie 25 jarige huwelijk.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Arja, wat een goed besluit, om Doortje een goed thuis te geven. Inderdaad met hond kom je buiten en vooral met een puppie krijg je een hoop reaktie en dat is zo goed voor je. Het kan een hoop muizenissen uit je hoofd halen. Fijn dat je overstag gegaan bent ze ziet er superleuk uit. En ruikt ze lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohhhh wat een lief, schattig hondje hebben jullie zeg!!! Niet zo gek dat je hier spontaan verliefd op word!! Mocht je oppas nodig hebben, breng hem maar naar Millingen hoor hahahah!!
    Je lo is ook weer helemaal, hartstikke super leuk! :-) Die vlaggenlijntjes zijn LEUK!!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje zeg, jullie Doortje. En een geweldig leuke en toepasselijke naam! Leuke LO ook, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ohhhh arja wat is het een schattig hondje, doortje wat een heerlijke naam zeg.
    Ik herken je gevoelens ook helemaal, ik riep toen ook ik wil geen hond meer want dit verdriet wil ik niet nog eens ervaren, maar als je dan zo'n klein scheetje ziet ben je ook weer helemaal verkocht en denk je niet meer aan de andere dingen.
    Geniet ervan en ik hoop dat hij speels is met zijn eigen speeltjes en niet met jullie schoenen of meubels.

    wat een heerlijke frisse Lo heb je gemaakt
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een poepie zeg Arja,om op te vreten.Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden met haar.Raja vergeten doe je zeer zeker niet.Maar nu kun je wel beter je verdriet verwerken met een nieuwe pup en het een plaatsje geven.Ben heel blij voor jullie.Gek he je leegte is dan gelijk opgevuld,had ik met Amboss ook hoor.Je lo van jullie 25 jarig huwelijk is heel leuk en lekker fleurig.

    liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooooooooooh Arja, ik ben jaloeoeoeoeoeoers!!!! Wat een poepie!!!! Ik smelt helemaal... :-)
    Liefs, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen