vrijdag 3 februari 2012

Mijn granny-deken is af!!!! ( en Doortje! )

Hoera mijn granny-deken is af! Ik heb 10 x 13 = 130 granny's gehaakt. Toen ze allemaal aan elkaar zaten heb ik er nog een donkerbruine rand omheen gehaakt. Toen ik er foto's van wilde maken voor mijn blog bedacht ik dat onze lieve Doortje wel heel leuk kleurde bij de deken. En omdat jullie allemaal zo enthousiast waren over onze pup besloot ik dat te combineren. Hier dus foto's van mijn kleed met onze pup Doortje:







Tot slot nog een foto van Doortjes eerste  kennismaking met sneeuw. Ze vond het geweldig!!!


24 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een klus, maar ook wat een mooi resultaat. Heerlijk hè als je hond kleurt bij een deken (grapje) maar wat een heerlijke pup lijkt het me. Jaaike heeft vandaag ook voor het eerst kennis gemaakt met de sneeuw en er een hele poos in gespeeld, gerold en genoten.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zit een vlek op je plaid. HAHAHA :D Wat een leuke deken! En wat een schattige puppy :D Zo een wil ik er ook wel :D

    HOU VAN JOU MAMS! JE BENT DE LIEFSTE! KUS :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Arja, van mij mag je iedere dag wel een foto plaatsen van dat schattige hondje van je! En ohja, de granny deken is ook erg mooi hahaha :-)
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, wat een werk zeg!! Je deken is mooi geworden! En gossie wat een schatje is je hondje.Die foto in de sneeuw is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwww arja wat een gave deken is dat zeg. je hebt al eerder wat van de deken laten zien maar nu het helemaal klaar is kan ik alleen maar zeggen ik ben niet jaloers!!!!!!!!!!!!! geloof je me???
    Wat leuk doortje op het deken, geef ze eens ongelijk ik zou ook liever op een warm deken gaan liggen dan zo op de vloer, en de sneeuw durfde ze er goed in te lopen?? onze Spike toen hij de 1e keer sneeuw zag die wist niet dat je daar gewoon in kon lopen.
    Nu is dat gelukkig voorbij, die was vandaag net zo wild als zoonlief.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow wat is de deken mooi
    geworden!!! en Doortje ziet
    er zo lief uit

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh die foto van Doortje in de sneeuw heeft wel een heeeeeeeeeel erg hoog scrapgehalte!!!
    En petje af hoor! Wat een werk die deken, maar met dit weer heb je dan ook wel echt eer van je werk!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw zeg....dat zou ik toch ook eens graag willen leren...
    mooie kleuren heb je gebruikt!
    En de hond...achosss, wat een liefie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge jongen wat een werk zeg 130 granny's haken poeh poeh....;-)
    Maar wat is hij mooi geworden zeg!!
    Ik vind jullie pup zoooo ontzettend lief, wat een mooi hondje zeg!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oehhhhhh wat een dotje is het toch, ik vergeet bijna naar je prachtige deken te kijken, wat een werk, heel erg knap en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw Arja wat heb jij hard doorgehaakt en wat is die leuk geworden. En Doortje is echt heel leuk op die deken. Heb je haar op de kleur van de deken uitgezocht ;-). Op naar je volgende project voor het haken.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super hoor die deken, daar heb ik dus echt geen meter geduld voor. En Doortje is ook super lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje wat een werk zeg die deken, mooi geworden! En Doortje is om op te vr.... Nou ja, je zou ook iets leuks met die foto's kunnen scrappen natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke deken heb je gehaakt.
    Wat een lief hondje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig je deken, wat een hoop werk zit daarin zeg. Leuke kleurencombi ook, lekker retro! En Doortje......och daar smelt je toch van.....wat een scheetje is dat zeg! Hoe vindt ze het op het ijs?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schat is die doortje toch! Ze zit trouwens op dit moment aan mijn kleren te knagen, haha (: Die deken is ook echt heerlijk om onder te liggen, goed gedaan hoor mams, wij zullen het niet meer koud hebben~! Groetjes, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vreeeeeeeeselijk lief koppie heeft jullie Door, ze is echt te lief!! En dan ook nog es in de sneeuw...ik ben echt geen hondenmens, maar met zulke foto's ben ik bijna om hoor! Wat een cutie!! En je deken (zou ik haast vergeten) is prachtig geworden, fijne retrokleurtjes! Ik zou zeggen, maak een kleinere voor Doortje, ze matchen perfect!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wooowww wat een mooie deken maar wat een hoop werk zeg!
    en wat een schatje is Doortje toch zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jolanda van beek7 februari 2012 om 01:55

    hooooooo wat een schattig puppietje zeg ,daar word je toch helemaal verliefd van.En wat een mooie deken heb je gehaakt ,mooie kleuren en past zeker leuk bij doortje,ze vond hem vast lekker liggen.

    wat een werk trouwens om zoiets te haken...petje af hoor.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAUW wat een gave granny zeg! Super! Mijn mam is er ook één aan het maken. Wat een werk zeg...

    En wat een druppie die pup zeg! Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een werk zeg om zo een deken te haken.
    Maar hij is super mooi geworden.
    En Doortje is super schattig.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zowel de deken als doortje zijn geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tja, die Doortje.. .ik blijf gewoon naar die foto's kijken van dat schattige beest.
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen