vrijdag 4 november 2011

Hartjes!

Toen we in de herfstvakantie in een huisje vlakbij Arnhem zaten, konden we heerlijk shoppen in Arnhem. Wat is dat een leuke stad zeg! Behalve een Pippoos zit er ook een 'Hobbyvoordeel'. Die kende ik nog niet maar daar hadden ze best hele leuke scrapspullen. Ik vond daar een pons waar ik al een tijdje naar zocht: een grote hartjespons. ( voor maar 5 euro! ) Ik heb al een kleintje maar een grote heeft natuurlijk veel meer mogelijkheden. ( Ik had er al allerlei layouts mee in mijn hoofd....)

Van de week heb ik één van die ideeën uitgeprobeerd. De hartjes in de prachtige herfsttinten van ' We're Memorykeepers( Autumn Splendor)' doen het prachtig. Tenminste dat vind ik zelf. Wat vind jij?

22 opmerkingen:

  1. oh wat n mooi LOtje!! Maar dat kon ook niet anders met zo'n prachtige foto!

    Errrrg leuk zo'n hartjespons!!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee om zo een LO te vullen met hartjes super leuk ook om er een fotootje mee te ponsen.
    Heel mooi en heel vrolijk.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hartjes doen het zeker prachtig.Slimme investering van je geweest. Je lootje ziet er heel erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk , leuk die foto in dat hartje.
    En dat voor €5,00

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om iets te scoren wat niet zo duur is.
    Mooi zo met die hartjes,leuk lootje!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartjes, hartjes, hartjes! Wat een heerlijke LO! Gelijk heb je om zo'n pons voor dat geld te kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi arja!

    Wat een geweldig lootje! ( en die van je vorige blogpost ook)
    Ik krijg altijd zo ve inspiratie van jou lootjes! Het begint alweer gelijk te kriebelen, haha

    Liefs
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een hoop leuke dingen gemaakt Arja! Je layout met hartjes is erg leuk, maar ik vind je gehaakte pompoenen ook erg leuk! Ik ben ook aan het haken geslagen, maar dan wel heel grof (met haaknaald 12mm)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal leuk die hartjes , leuk ook de stiksels

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat leuk met die hartjes allemaal.
    Ik vind dat je daar een heel mooi kader van hebt gemaakt. En dan die herfsttinten, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke layout met al die hartjes, erg leuk met deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Arja, vooral de stiksels!
    Groetejes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow geweldige design met die hartjes ik vind het een hele leuk layoutb geworden ..
    en ik vond het weer fijn bij je langs geweest te zijn .

    hele fijn dag

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal leuk hoor! Was toch erg leuk je even te spreken op de kreadoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk idee met die hartjes! erg leuke layout en grappig het kleine fotootje in hartvorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat een leuke lo zeg ! En die hartjes ! Super gewoon! Brnegt me helemaal in een knuffelsfeer !
    Groetjes,
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ben ik nog een x ;-)
    erg leuk lootje
    maar ben dan ook dol op hartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Errug leuk gedaan Arja, al die hartjes. Leuk ook om ze vast te stikken. Gaaf papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! Wat een leuke lo :-) En zo'n hartjespons... daar kun je idd veel mee. Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. superleuk gedaan! gaaf dat 1 hartje dan een foto'tje is, helemaal leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke lo. Leuk dat je in Arnhem bent wezen shoppen. Is niet zo heel ver van mij vandaan. Wij gaan er ook wel eens shoppen.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen