dinsdag 22 november 2011

Nog even twee over Israel....

De belangrijkste dingen zijn nu bescrapt over Israel. En ik heb natuurlijk een uitgebreid reisverslag met foto's gemaakt. Ik 'hoef'  dus niet meer per se over Israel te scrappen. Maar ik heb zoveel foto's en zoveel herinneringen dat ik het af en toe toch niet kan laten.

De eerste is een echt 'Sassafrasje'. Heel veel scrappers vinden het papier van Sassafrass moeilijk. Het is ook best druk en een beetje 'rommelig'. Toch vind ik het af en toe heerlijk om te 'rommelen'  met Sassafrasspapier. Ik moet dan zelf ook 'out of the box' scrappen want mijn normale stijl is veel strakker. En toch vind ik het heerlijk papier! Ik heb een foto gebruikt van mijzelf met de jongste twee meiden vanouds 'de kleintjes'  genoemd. Ze zijn inmiddels 16 en 18 maar dat raken ze niet meer kwijt;-)

De tweede is met 'Scenic Route'-papier. We zaten hier in Netanya bij in een restaurantje. De foto werd gemaakt door de serveerster die Nederlands sprak en oorspronkelijk uit Meliskerke kwam!


20 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer mooie
    layout,s met geweldig foto,s
    gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arja!!

    Als eerste: die pageprotectors met die kleine vakjes boven en onderaan komen bij creabest vandaan: http://www.creabest.nl/webwinkel.html?category_id=22&page=shop.browse&limit=20&limitstart=20
    En dan: Jij hebt ook niet stil gezeten!
    Fijn dat die "druk" er dan vanaf is he? Fantastisch lootjes weer, de blauwige is mijn favoriete. Net als jij vind ik het af en toe ook heerlijk papier dat Sassefras! Leuk hoe je die namen in de vakjes hebt gedaan.
    Bedankt voor de inspiratie weer, gr Sannepan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie lo's heb je weer gemaakt. Vind die blauwe ook erg mooi.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat een mooie lootjes weer. Ben echt fan van je scrapstijl :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer erg leuke lay outs Arja, en dat sassafras is supergaaf papier, dat moet ik ook weer eens tevoren toveren, ik heb nog een heleboel liggen.
    Leuke foto's weer van je kleintjes en de familie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn weer leuk! die eerste is mijn favoriet! gave details en leuk dat de journaling half over de foto valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lootjes! Het papier van Sassafras is ook echt niet mijn ding, veel te druk en zo, maar jij weet er wel raad mee, goed van je. Hoe oud je kinderen ook worden, je zal ze altijd, helaas voor hen, altijd "de kleintjes" blijven noemen. Al worden ze 100.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer 2 leuke lootjes bij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke lootjes heb je gemaakt, knap gedaan.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leukjes weer! En idd..ik blijf dat een "moeilijk"merk vinden. Maar jij hebt er weer pracht LOtjes meegemaakt! Enneh... lekker door blijven gaan met die Israel LOtjes hoor!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Arja, wat blijf jij toch productief! Nog wel twee LO's tegelijk! En wat zijn ze weer lekker vrolijk, leuk hoor!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Arja,
    Sassafras is niet een van mijn favorieten, maar jij weet er wel weg mee. Heerlijk toch als je zoveel leuke foto's hebt van een fantastische vakantie. Dat is nog heel lang nagenieten. De blauwe lo heeft ook mijn voorkeur, maar dat komt vast door de sprekende kleuren!
    ps. Ook jij gefeliciteerd met de uitverkiezing voor meewerken aan het boek, ik vind het heel spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Arja, wat ben je toch weer heerlijk bezig geweest...wat verbaas je me toch iedere keer weer met hoe je de foto bijna uit de LO kan halen...de sfeer van de foto vloeit vlekkeloos over naar de rest van je papier....echt een feest om naar te kijken...wat moet het een feest zijn om een middag in jouw boeken te kijken...puur alleen al om de LO zelf...
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beiden weer prachtig!
    en ach het is toch heerlijk om nog steeds over Israel te blijven scrappen? Gewoon doen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke lo en ik snap dat out of the box denken helemaal. Ik zou met dat papier niet uit de voeten kunnen, ook niet uit m'n handen. Maar jij hebt er een mooie lo mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je hebt weer twee mooie lootjes gemaakt, en ik ben dus iemand die niet met sassafras uit de voeten kan. Maar dat is nu wel mijn favoriet.
    Misschien moet ik het dan ook maar eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi zeg, vind vooral de bovenste erg leuk, je hebt het mooi gedaan met het papier.
    Ik vind de foto ook erg leuk.....ziet er echt gezellig uit.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je lo's zijn weer erg mooi geworden, vooral de bovenste. Mooie kleuren, maar ik vind vooral de foto zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen