maandag 31 oktober 2011

Helemaal in herfstsferen.....

Het is heel gek maar mijn oranje pompoen ( je weet wel uit de blogpost van 21 oktober ) heeft twee jonkies gekregen:

En toen ineens hingen er allemaal blaadjes van vilt aan de lamp:


Kijk zulke:



Man en kinders vroegen zich al bezorgd af wat we nu met al de scrapspullen moesten doen nu moeders overduidelijk nieuwe hobbies had. Ze stelden al voor om de boel op marktplaats te zetten. Om ze de mond te snoeren heb ik dus snel twee herfstlootjes gemaakt;-) :


...




23 opmerkingen:

  1. hahaha leuke man en kinderen heb jij;-) vind je lootjes erg mooi geworden!

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arja,

    Wat ben je toch heerlijk bezig geweest! Gehaakt, gescrapt...fantastisch!
    Je pompoenen zien er net echt uit ;-) hihi!
    Enne...prachtige lootjes!

    Liefs

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahah, dat zouden ze hier ook roepen en meteen mogelijkheden met de opbrengst zien :)

    maar je hebt twee hele mooie lootjes gemaakt en je andere knutsels zijn ook erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lekker herfstsfeertje bij jou thuis! Knap haakwerk zeg! En mooie lootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een heeeeeeeerlijke herfstcreaties!! Je pompoenen vind ik superlief! En je eerste LO is mijn favoriet! Erg leuk allemaal!

    Groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ,aan de haak en applicaties. Heerlijk hè om de herfst in huis te halen, hoewel met de temperatuur van vandaag kon je ook best buiten zijn.
    Prachtige layouts zijn het geworden, hoe fijn is het dat je kinderen nog steeds met je mee willen op vakantie, lijkt me zo heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk die gehaakte pompoenen. Zijn ze nu helemaal! Scrapspullen op marktplaats zetten? Zou ik ook doen hoor, gauw een paar lootjes maken zodat ze weer stil zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat ben jij weer lekker enthousiast bezig geweest zeg. En je herfstige kamer ziet er supeschattig uit. Je lootje van de herfst vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Arja! Ik kan niet anders zeggen, en wat is oranje toch een mooie kleur he!
    Die pompoenen vind ik geweldig; heb je die gebreid? Waar kan ik het patroon vinden?
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een herfstige boel bij jou thuis! Ziet er gezellig uit. En je LO's zijn prachtig. Waarom heb ze niet ingestuurd voor de challenge bij Scrapfever? Had je nog punten mee kunnen scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo je herfsttafereel! En je layouts zijn weer mooi geworden. Haha, je man en kinderen hebben wel gevoel voor humor ;-)!!
    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk om te zien hoe je huis in herfst sfeer terecht komt. Fijn reactie ook van man en kids. Maar de lo's zijn super mooi, het idee van de onderste met die bladeren helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke pompoenen, gaaafff zeg.
    hey maar je snoert ze daar thuis de mand maar want ik wil nog graag blijven kijken naar je mooie LO-tjes.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oeps schrijffout ik bedoel mond ipv mand
    solly.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Arja,
    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor de leuke reacties!
    Ik bezoek idd geregeld je blog en ben ook bij het SF-forum, de ene keer wat actiever dan de andere keer!
    Wat ben je lekker crea geweest. Vrolijk hoor, die herfstversieringen in huis! En zijn ze helemaal dol geworden...je scrapspullen op mp!
    Die bovenste lo vind ik geweldig, die ga ik nog es liften!
    Gr Sannepan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat SCHATTIG!! Hopen dat ze niet meer jonkies krijgen :P Anders staat dan het hele huis vol ;). Heel mooi, Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave lo's heb je gemaakt.
    Leuke pompoenen heb je gemaakt, zo heb je gelijk sfeer in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. die pompoenen zijn echt schattig! En mijn dochters reageren ook zo, hoor: wat moet ik met al die scrapspullen als jij er niet meer bent? Fijne ideeën hebben ze daarover, terwijl 1 dochter ook creatief is.
    Afijn, je lootjes zijn goed geslaagd, ik vind de onderste erg leuk met die gemiste achtergrondbladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Arja....wat een schitterende creaties....prachtig!!! Wat ben je lekker bezig...helemaal top!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had die twee onderste zomaar gemist zeg!!! Wat zijn die ook leuk ennne, laat die dochters van jou maar kletsen hoor! gewoon doen waar je zin in hebt. Je kunt nooit genoeg hobby's hebben toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn dat gaaf die gehaakte
    pompoenen het ziet alles mooi uit

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk, die pompoenen en vilten dingetjes. Zoiets kan natuurlijk ook voor kerst :-) Maar dan met kerstballen, sterren en sneeuwpopjes ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi werk arja! en al die hobby's gaan heel goed samen, ik vind die pompoenen superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen