maandag 14 november 2011

Twee 'ouwertjes'!

Lekker gescrapt met twee 'oude'  jeugdfoto's. Op de eerste ben ik misschien anderhalf jaar en zit ik achter het stuur van onze auto. Ik weet niet van welk merk de auto was maar het is wel leuk om te zien dat er een bloemenvaasje in de auto zit waar zo te zien echte bloemen inzitten!


Papier: October Afternoon ( verschillende lijnen door elkaar )


Op de tweede ben ik een jaar of twaalf. We zitten met vier zusjes in mijn vaders stoel en hebben grote lol! Zo te zien is het Koninginnedag of 5 mei want mijn zusje Francine heeft een vlaggetje in haar hand. We hebben allemaal onze nachtponnen aan. Mijn meisjesnaam is Vroegindeweij, vandaar de titel;-)


Papier: Cosmo Cricket/Salt air

20 opmerkingen:

  1. Wat heb je bij de meisjes Vroegindeweij de kleuren goed gekozen en wat een heerlijke foto op een mooie layout is de bovenste. Ik vind het zo bijzonder om foto`s uit die tijd te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om met die oude foto's te scrappen, zo heerlijk retro, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke lootjes, en wat een schattige fotootjes....geweldig resultaat
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om van die oude foto's nieuw leven in te blazen :-D

    Vraag me af hoe je aan dat roze tabje komt op de bovenste lo. Zelf gemaakt? Of koop je dat ergens? Ik ben nl nog op zoek naar zoiets...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOH, wat zijn ze leuk! Ik vind het zelf ook altijd erg leuk om met oude foto's te werken. Vooral de bovenste lay-out vind ik erg leuk, zo'n klein meisje in zo'n grote auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke lo's en de titel bij de onderste is super. Bovenste is een hele leuke foto, frisse lo, maar niet mijn kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dat mooie layout,s
    zo leuk met oude foto,s van je

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha arja wat heb je toch gezellig mooi lootjes gemaakt de title is super !!!

    Groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach Arja, wat een schattige foto van jou achter het stuur. En inderdaad, die bloemen in dat vaasje, wat een giller he! De eerste LO spreekt me ook heel erg aan, zoiets zou ik ook eens moeten doen, en soortgelijke foto's heb ik ook nog wel.... hmmm..
    Leuk hoor!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind jou lootjes altijd zo prettig om naar te kijken en krijg dan vaak gelijk zin om zelf te gaan scrappen! dank je wel!

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lo's om verliefd op te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een duper gave foto die eerste! En je LO maakt dat hij fantastisch uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een plezier om naar te kijken, geweldig die foto in de auto ( heel herkenbaar die gekrulde tenen, hier een jochie die dat tot nu toe nog altijd doet)
    de kleurtjes van je onderste lo super zeg die passen er echt perfect bij.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke fotos!
    Daar krijg je idd meteen scrapzin van
    Ik vind ze super en leuk papier erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn weer leuk Arja!
    Weer twee plaatjes!

    liefs,
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Heerlijk Arja, wat een leuke foto's en wat een leuke herinneringen. en weer zo mooi gescrapt, leuk hoor. Is dat je meisjesachternaam. Vroegindeweij?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastisch zulke oude foto's van jezelf :)

    En mooie lootjes weer hoor.
    Op mijn bloggie staan trouwens nog wat trouwfoto's mocht je nieuwsgierig zijn ;)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuke layouts zijn het weer geworden! Geweldig die foto van je op je eerste layout! En dat autootjespapier past er natuurlijk super bij. Wat ik grappig vind, is dat het papier van je tweede layout echt een jaren 70 design lijkt te hebben!
    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Woww, de bovenste lo vind ik helemaal geweldig en wat een super gave fot heb je gebruikt. Ook de onderste lo is erg leuk, het papier wat je hebt gekozen past perfect bij de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke lo. Mooi met die oude foto's

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen