zaterdag 19 november 2011

October Afternoon/Sidewalk en een lief babietje.....

Vinden jullie de nieuwste lijn van OA ook zo mooi? Je kunt er echt alle kanten mee op en op elke achterkant zit ook weer een verrassend ander kleurtje of patroon. De verjaardagsfoto's van Lieke ( augustus ) en Sanne ( september ) lagen al een tijdje klaar om gescrapt te worden. Een mooie gelegenheid om mijn nieuwe papier te gebruiken. Het leuke is dat ik bij alle twee de lootjes de kleuren heb aangepast aan de kleding van de jarige. Meestal moet je dan dus op zoek naar een andere lijn, maar bij 'Sidewalk'  kon ik terecht voor zowel groen/blauw voor Lieke's layout als voor zwart/rood voor die van Sanne. Kijk zelf maar:

. . .


Verder wil ik nog wat foto's laten zien van ons nichtje Suzanne. Toen ze pas geboren was heb ik ook al wat van haar laten zien, maar nu is ze alweer 5 maanden! En we mochten oppassen gisteren dus dan is het feest! De foto's zijn trouwens gemaakt door Rianne, want Suzanne zat bij mij op schoot. We deden 'daar kwam een muisje aangelopen, zomaar in je.....nekje gekropen' en de jongedame lag dubbel van de lach:




Is ze niet schattig?


20 opmerkingen:

  1. Leuke lo, lekker fris, leuke tekst op de onderste. En je nichtje is te leuk. Heerlijk zo'n stralend kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier, mooie lootjes en wat een schatje, je nichtje! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer mooie layout
    gemaakt met mooie kleuren
    wat een leuke stralend foto
    van de kleine nichtje

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke layouts Arja, en dat kleine nichtje, vrolijk meidje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijke layouts weer! en wat een cutie je nichtje!

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi papier waarmee je mooie lo's hebt gemaakt. En wat een prachtige foto's van je nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh,oh,oh wat een schattig foto's!!!!! Ik ben gek op baby's!!!
    en jelootjes zijn ook weer prachtige Arja. Leuk hoor die taartenfoto's mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke layouts heb je gemaakt van je prachtige meiden. Het papier past er geweldig bij. En wat een ontzettend lief nichtje hebben jullie. Wat zal dat een groot feest zijn voor haar bij jullie ;-).

    Ik wilde je nog bedanken voor je lieve berichtje op mijn blog over haken. Ik vind het ontzettend leuk om te lezen dat ook jij zoveel plezier hebt met het haken. Voor mij is het een grote ontspanning. Nu ben ik erg druk met mijn stoomboot van vilt waar ik vorig jaar mee begonnen ben. Ik heb inmiddels een sint en 5 pietjes gemaakt. Ik hoop vandeweek foto's te maken en op mijn blog te zetten.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke lootjes van je dochters! Prachtig weer. En wat een leuke foto's van je nichtje Suzanne. Heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige LO ,en je nichtje is super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love OA :D mooie layouts en zo verschillend.. en wat een lieve foto's van je nichtje zeg.. echt schattig.. xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke layouts weer Arja en wat een schatje zeg. Leuke foto's heb je van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende layouts een ook zo vrolijke kleuren.....en het is idd een schatje ze wat een lieve foto erg cute...
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie lo's heb je gemaakt. En wat een schatje is je nichtje.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Koddig meisje! Er zit geen geluid bij je foto's maar ik hoor haar bijna lachen!
    Voor wat betreft je LO's: ik vind vooral die eerste erg leuk. De foto's zijn zo geplakt dat het net EEN foto lijkt. Leuk hoor!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Arja,
    Wat een leuke lootjes weer, die van Sanne heeft toch wel een lichte voorkeur voor mij.
    En je nichtje is echt schattig! Wat een lol kan zo'n kleintje hebben dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schatje is dat nichtje van jullie. En je hebt weer twee mooie lay outs gemaakt. En het papier heb je er prima bijgezocht

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad heerlijk papier van OA! Ik ben er ook altijd dol op! Leuke layouts heb je weer gemaakt vooral die van Sanne vind ik erg leuk!
    Heerlijk he zo'n nichtje waar je op mag passen, ik weet er alles van!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. aaaah smelt!
    wat een mooi grietje
    en je lootjes zijn super!
    groot vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige LO's en wat een super schattig nichtje zeg........te lief gewoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen