vrijdag 4 februari 2011

Kerstlootjes....

Lekker gescrapt met de kerstfoto' s van afgelopen december... De eerste foto zal jullie bekend voorkomen, die had ik ook op mijn blog geplaatst. Het papier dat ik gebruikt heb is van Theresa Collins ( rood/wit ) en Echo Park ( zwart/wit ) Omdat ik de foto goed uit wilde laten komen is de l.o. verder lekker strak. Het blokje met driehoekjes papier boven de foto heb ik gelift van het Jillibean Soup-blog...

De volgende is van Sanne. Zij is altijd gek op koekjes bakken. Toen ik in de kerstvakantie een grote Blondtrommel kocht vroeg ik aan haar of ze hem wilde vullen met kerstkoekjes. En dat deed ze! ( Die schat.... )


Het papier is hier allemaal van October Afternoon uit allerlei verschillende lijnen. Een oude kerstlijn, de thrift shop e.a. De sterretjes en het pijltje is uitgesneden met mijn Slice.

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lo's heb je weer gemaakt.
    Het rood met het zwart en het wit gaat natuurlijk ook perfect he.
    Zeer mooi gedaan ;-)
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super leuke layouts weer Arja! Ik blijf de combi zwart/wit/rood toch wel een van de mooiste vinden!
    en.... is die trommel nog steeds vol?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke layouts heb je gemaakt. Ik hou er wel van om een layout wat strakker te houden en niet teveel erbij te scrappen. Dan zie je inderdaad de foto's een stuk beter.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt twee prachtige layouts gemaakt, vooral de bovenste vind ik prechtig. Die ga ik zeker eens liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs gave layouts! Leuk dat rood-zwart-wit...Past idd prachtig bij de foto's! De bovenste is supermooi, maar die onderste is toch wel mijn favoriet! Hmmm ziet er goed uit (niet alleen de koekjes!)

    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zeg Arja dat zijn hele prachtige lootjes!!!

    fijne avond gewenst
    carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooi lootjes......de kleuren zwart, rood en wit doen het altijd goed bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. allebei zijn ze mooi, rood met zwart doet het prima bij de foto's. Mooi gemaakt, Arja!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt twee prachtige lay outs gemaakt, prachtige kleuren combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke lo's.
    Goede kleurencombinaties, lekker rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke LO's weer zeg.
    VInd die van de koekjes ook erg gaaf ,onwijs leuke foto's ook.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Arja, Wat een ontzettende leuke Lo's heb je weer gemaakt zeg! Vind de foto's erg leuk!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerst lo's!
    Die met de koekjes ziet er erg lekker uit ;)

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kleuren zo bij elkaar. Geweldig ook zo die foto's met de koekjestrommel.
    Erg leuk geworden. Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zie rood/wit/blauw!

    kijk even hier als je wilt, kun je evt meedoen :)

    http://dutchdares.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen