dinsdag 22 februari 2011

Dit is toch lief....

Toen ik verleden week bij de arbo-arts vandaan kwam was ik vreselijk moe en ook wel onder de indruk. De arts vertelde namelijk dat ze er van schrok hoe diep ik in mijn burn-out zat. Ze had nog niet vaak mensen gezien die er zo diep inzaten. ( het is de derde arbo-arts die ik zag sinds september ) Ze zei dat ik waarschijnlijk veel te lang doorgewerkt had. ( maar de eerste arbo-arts in september wilde juist dat ik doorwerkte! ) En ook dat ik voorlopig nog niet zou kunnen werken.  Nou ja in elk geval: ze zag wel dat ik schrok en gaf me de opdracht om overal in huis briefjes op te hangen waarop stond: 'dit gaat over!'

Toen ik dit bij thuiskomst vertelde ging Rianne meteen achter de computer zitten en maakte dit:

Nou, is dat niet lief? En ze heeft ze overal opgehangen. In de kamer, in de keuken, de w.c. , op mijn slaapkamer en zelfs eentje in de badkamer in een plastic hoesje zodat hij niet nat kan worden ;-) De volgende dag was ik van alle vermoeienissen weer de hele dag gedwongen in bed door te brengen. Maar elke keer als ik ergens ben en Rianne' s brief  zie hangen word ik helemaal warm van binnen. Als je daar niet beter van wordt?

18 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief. Daar zou ik ook iedere keer weer blij van worden als ik dat zou zien. Ik vind de tekst zo mooi dat ik hem ga onthouden (lees: opschrijven).

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is zeker heel lief heel veel sterkte!!!

    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief! En ja het gaat over! Ik kan het je uit eigen ervaring vertellen. Het kan lnag duren, maar je komt er weer uit. En uiteindelijk sterker dan ooit.
    Wat kan het onderwijs toch veel van je vragen hé? En wat vinden wij leerkrachten het toch moeilijk om te luisteren naar onze grenzen.... Ik wens je heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend lief zeg van je dochter! Ik kan me voorstellen dat het heel warm voelt om overal in huis die lieve woorden tegen te komen.

    Ik kan je niet meer dan veel sterkte wensen voor de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woahw, wat ontzettend gaaf van haar!
    Mijn vriend heeft ook een burn-out gehad, hij is er nog steeds niet helemaal uit. Hij heeft heel veel baat bij z'n holistisch massage therapeut. hij merkt t echt als er een week te veel tussen heeft gezeten.
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe, om maar gauw weer op te knappen.
    als je meer over de peut wil weten,
    moet je maar ff mailen ;)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Arja je heb een hele lieve
    dochter en ik wens heel veel kracht om beter te worden sterkte

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat ontzettend lief van haar zeg!!
    Ik wens je alle kracht toe die je maar nodig hebt, en weet inderdaad aan het einde van die tunnel is echt het licht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ontzettend lief, en ik wens jou en je gezin heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend lief van Rianne. Heel veel sterkte en het komt zeker goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van Rianne, en ik kan begrijpen dat je schrok, want dit wil toch niemand horen. Arja heel veel sterkte en het allerbeste!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje dat is zeker lief zeg! Heel erg veel sterkte en ik ben ervan overtuigd dat zoveel lieve mensen in je omgeving je goed doen! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief zeg van Rianne! Meid heel erg veel sterkte en bedenk dat alleen jij zelf kan aanvoelen wat je aankan en wanneer. Ga op je gevoel af dat vertelt altijd de waarheid. En wat ontzettend fijn dat je thuis zo gesteund wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend lief!!!!!
    Hopelijk kan je dat een doorbraak geven, want het lijkt mij vreselijk als je zo een burn-out heb!!
    Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief gebaar van je dochter!
    Ik kan me voorstellen dat je daar veel kracht uit put.
    Veel sterkte voor de komende tijd gewenst!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Arja,

    Wat ontzettend lief!! Ik wens je nogmaals heel erg veel sterkte en kracht toe!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb jij een schat van een meid zeg, geloof direct dat je warm word als je die tekst overal ziet hangen
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen