donderdag 24 februari 2011

Eerste en laatste lay out!

Verleden week stond ik op het SA-forum in de rubriek ' Wie ben ik? '. Dan mogen medeforumleden je het hemd van het lijf vragen ;-) Een van de vragen was: ' Mogen we je eerste en laatste lay out zien? ' Die vraag wordt vaak gesteld, want je kunt dan heel mooi de ontwikkeling zien die je in de jaren dat je scrapt hebt doorgemaakt.
Ik dacht dat het misschien ook wel leuk was om het op mijn blog te laten zien. Die eerste voorzichtige lay out in de zomer van 2005! Ik had nog niks dus vond die drie ( lelijke ) vlindertjes een echte vondst!
Hier komen ze:
En dit is ( voorlopig ) de laatste. 'De meiden van de Best!'  ( onze achternaam is de Best...) Dat ben ikzelf dus met onze drie dochters!


21 opmerkingen:

  1. haha, wat een verschil!! Nou de laatste vind ik stukken leuker uiteraard!! helemaal gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze super leuk zeg de meeste gaat toch naar de tweede !!!

    fijne dag gewenst!!!

    gr carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om dat naast elkaar te zien. En wat een verschil hé?
    Die laatste layout is ook weer erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is écht een groot verschil, die lelijke vlindertjes zoals jij ze noemt, heb ik in een ver verleden ook eens gehad, maar nooit gebruikt, geloof ik.
    Leuk om te zien, dat je heel wat bent gegroeid in het scrappen, wel te verstaan!
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor een vakantieverslag valt het nog wel mee die eerste ;) Maar aan de muur zou ik m niet hangen. De tweede wel, die is prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is alleen al leuk om te zien hoe je scrapstijl ontwikkelt in de loop der tijd. Ach en zo erg is die eerste toch niet? Je zou hem nu alleen heeeel anders maken. De laatste vind ik erg leuk! Leuke titel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Arja hier ben ik dan! Leuk die layouts. En die eerste ook zo heerlijk herkenbaar. Wij hadden het twee jaar terug. Liepen de lagers van de kar vast.
    Op de terugweg. Ipv 12 uur thuis was het nu 19 uur. Ik vind die laatste geweldig en wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om het verschil zo te zien! wat een veranderingen zie je dan hé?
    Je laatste lo is wel errug leuk!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien hoe je stijl in de loop der tijd veranderd. Hoe zal het over twee jaar zijn?
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dag arja

    Het is inderdaad leuk om te zien hoe je stijl veranderd in de loop van de tijd.

    Mooie lo's

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he om het verschil te zien tussen hoe je begon en hoe je nu scrapt. Dat is voor iedereen volgens mij een mega verschil. Mijn eerste lo was nog leger volgens mij.

    De lay out van meiden van de Best is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Arja wat zijn je layout,s
    toch zo mooi heel gaaf

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om te zien dat verschil!
    En wat heb je een lieve dochter; met haar lieve briefjes! Fijn om te weten dat mensen om je heen je zo goed mogelijk steunen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha wat een verschil he!
    jou eerste is echt veel mooier al dan mijn eerste haha!

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een groot verschil tussen de beide lo.
    Naarmate je langer bezig bent, dan verandert je stijl ook. Zo is mijn stijl ook enorm veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk om dat verschil te zien, heel herkenbaar als ik aan mijn 1e lo denk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Idd een groot verschil tussen beide LO's.
    Natuurlijk heb je ook te maken met een soort mode in de scrapwereld. Je ziet papier uit die tijd en ook wel layouts. Voor die tijd was het een prima LO hoor en nu nog. Die embellies heb ik ook en ik gebruik ze nog op MMmetjes. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat grappig zeg om te zien hihihi je eerste en laatste layout,en id is het heel herkenbaar want mijn eerste layout ziet er ook veel aners uit dan at ik ze nu maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De meiden van de Best: erg leuke LO, met mooi gecombineerde kleuren. Het lijkt wel een beetje Melissa Frances stijl!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk om het verschil tussen je eerste en laatste lo te zien. Vind de laatste het mooist.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen