woensdag 16 februari 2011

Teamfoto ( ook met Sew Easy...!)

Vandaag kreeg ik een prachtige voorjaarsbos met bloemen van mijn collega's . Zo fijn om te merken dat ze aan me denken. Vanmiddag bij de Arbo-arts kreeg ik te horen ( wat ik wel wist ) dat er van werken voorlopig nog lang geen sprake kan zijn. Zelfs een bezoekje van mij aan school of van een collega hier thuis is al te veel....

Daarom heb ik de teamfoto van afgelopen september tevoorschijn gehaald. Toen was ik er nog bij... En onze directeur staat nog fier in het midden terwijl hij op het moment herstellende is van een ernstige ziekte....

Lieve collega's ik mis jullie! Jullie zijn kanjers en ik hoop dat jullie een hele fijne welverdiende voorjaarsvakantie mogen hebben!

Liefs, Arja

23 opmerkingen:

  1. Lief dat je collega's aan je denken en zo kun jij aan hen denken! Erg leuk layout, zo vrolijk. Leuk die "sew"rand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja Arja, je had me nog gevraagd hoe ik de "halfjes" opberg, daar heb je ook pageprotectors voor (American Crafts) en die doe ik dan in een gewoon album met D-ringen. Ik vind allerlei formaten in 1 album erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan!! Even een opkikkertje in huis!
    Wij missen je ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige lo, met een mooie gedachte erachter...wat een prachtige foto ook, mooie dag toen, of niet?

    Neem je tijd, want als geen ander weet ik wat de malle molen van het onderwijs weer met je doet, zodra je die drempel ook maar ziet ;).......

    Wat een groot team hebben jullie trouwens...hier zijn wij enorm geslonken afgelopen jaar helaas.

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh die sew easy is echt so gaaf!!! en je lootje ook trouwens...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie layout en die rand met de sew-easy is heel erg leuk geworden! Lief van je collega's dat ze je zo'n mooie bos bloemen hebben gebracht!

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi !
    De rand met de sew easy is super tof.
    Ik wil ook graag zo'n apparaatje, maar hier in België zijn nauwelijks hobbywinkels. Ik zal het eens op een webwinkel moeten bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk zo'n bos bloemen,fijn dat ze daar aan denken !
    Mooi lootje en ik zie steeds meer borduurwerk opduiken dankzij dat handige apparaatje....hartstikke leuk en ik vind het er al heel mooi uitzien hoor :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij gaat goed met de sew easy ;-). Weer een leuke layout geworden en zo heb je je dierbare collega's toch nog een beetje bij je in de buurt.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief van je collega's om met een bosje bloemen langs te komen, een heerlijk opkikkertje! Kan me goed voorstellen dat je je collega's mist!!
    Mooie lo heb je gemaakt met de teamfoto.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie lay-out!
    en wat een lieve collega's heb je zeg!
    heel erg leuk.

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om zulke collega's te hebben! Je layout is super geworden! Lekker fris op dat wit en de jillibean soup papiertjes zijn altijd super! Je sew rand is goed gelukt zeg! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie layout
    met je lieve collega,s er op
    en je rand is ook leuk

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moeilijk dat soort momenten hé? Ik ken ze helaas. Weet niet wat je hebt, amar hoop dat je snel weer opknapt. En wat fijn dat je zulke goede collega's hebt. Prachtige layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige layout heel leuk ok de kruis steekjes

    fijne dag gewenst
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke LO is dit geworden. Wat een supergevoel is dat om zo'n fijn team te hebben dat je zelfs nu zo aan ze denkt. Wel je eigen tijd nemen he???

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb je een paar mooie lo's gemaakt met het boduurwerk dmv de sew easy.
    Ik heb dat ding ook gekocht, maar nog niet zoveel ermee gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Arja, wat een mooie helemaal omdat al je collega's zo bijzonder zijn en jij past daar bij, ook jij ben bijzonder niet vergeten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hé, wat leuk, ik begrijp uit je verhaal dat je een collega bent. En ja, je relaas erboven denk ik te snappen. Al die veranderingen, al die dingen die erbij komen en niks eraf!!! Zorg maar dat je er snel bovenop komt. De LO is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lo is geweldig.
    Doe eerst maar rustig aan.
    Fijn dat je je de foto van je collega's te voorschijn gehaald hebt. Wie weet haalt dit wel energie weer tevoorschijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Arja,

    De LO is mooi gelukt hoor. Een echte Sew Easy professional zie ik!
    Kunnen we binnenkort een project met het roze Sew Easy Floss aanschouwen? :)

    Groetjes Klaas & Froukje
    HobbyResort (van Crea Weekend Hardenberg)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie layout ook leuk met die cirkel die geborduurd is super

    BeantwoordenVerwijderen