zaterdag 12 februari 2011

Sew Easy...

Ik had het een tijd geleden al in de Amerikaanse bladen zien staan: We' re memorykeepers kwam met een leuk borduurapparaatje waarvan je de kopjes kunt verwisselen en zo steeds andere steekjes kunt maken op je lay-out.  Het duurde even voor het in Nederland was, maar begin januari wist ik toch een basistool met drie verschillende ' kopjes'  te bemachtigen...

Het vereist wel wat vaardigheid en het papier moet niet te dik zijn. Als je het op cardstock gebruikt moet je naderhand de gaatjes even goed doorprikken want dan gaat hij net niet helemaal door het papier. Ik had wat mooie basketbalfoto' s liggen van Rianne en daar heb ik een rand omheen geborduurd met de ' sew easy' . Als je op het lootje klikt zie je hem wat groter en dan zie je ook wel dat het hier en daar nog niet perfect is maar ik vind het effect toch wel heel leuk!

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lay-out Arja!
    Zat nog te dubben over de SewEasy maar als ik dit zie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke LO, dit 'kopje' heb ik ook. Maar bij mij is het ook nog oefenen geblazen hoor!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf gedaan! Ze staan ook op mijn verlanglijstje idd...
    ik doe veel hand borduurwerk op mijn layouts, dus dit is ideaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke layout Arja! Ik had mijn twijfels over de sew-easy, maar dit ziet er wel heel erg leuk uit zeg!
    en inderdaad dit zijn superfoto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lo en het is goed gelukt met de sew easy

    gr.
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vind het een erg leuke lo en het randje geeft zeker wat extra's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey wat leuk dat je hem ook geprobeerd hebt. Ik heb hem zelf niet, maar op het scrapweekend heb ik verschillende mensen ermee bezig gezien. Het geeft inderdaad een leuk effect! Je layout is ook super geworden! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie scrap mama ;)
    Wat sta ik er mooi op he :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er erg leuk uit en niet alleen de steekjes. Dat doodelen is ook erg leuk. Veel leuke details. Nou ben ik een volslagen leek waar het naaiwerk betreft... Prikt dat ding alleen de gaatjes? Moet je wel nog zelf borduren??? Of is het een soort naaimachientje?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk zo met die geborduurde rand! Mooie foto's ook inderdaad... Echt een lucky shot! Maar ik twijfel toch over die sew-easy, als je alsnog de gaatjes moet doorprikken? Is het dan wel zo handig?

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Arja,

    Wat een gave layout heb je gemaakt, ik vind em super!

    Ook heb ik gelijk eens een kijkje genomen bij de rest, ik vind jouw scrapstijl echt heel gaaf! Als ik ooit eens zo mocht scrappen.... wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie lo, Arja. Het heeft wel iets aparts met zo'n geborduurde rand. Ik heb de sew easy ook, met alle verschillende kopjes erbij maar ben er nog niet toegekomen om hem uit te proberen. Toch maar eens doen, zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wouw, leuke foto's en dan een leuke layout ervan gemaakt. En de geboorduurde randjes zijn super.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Arja
    ik heb ze al een paar keer in mijn hand gehad, iedere keer weer netjes terug gelegd.
    maar met de knotsgekke kaarten dagen in het vooruitzicht ben ik bang dat er ook hier een sew easy komt.
    mooie LO leuk om met een serie foto's te werken
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave LayOut heb je gemaakt! Ik vind hem helemaal super!

    liefs,
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk he die sew easy.. ik heb hem ook maar ben er nog niet giga bedreven in maar dat komt nog wel.. die lay out ziet er leuk uit met die kruis steekjes.. ik ga even verder snuffelen op je blog.groetjes Cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat gaaf! leuke kleurencombi! ik heb de sew easy ook in werking gezien, maar ik vind 't niks, als je door meerdere lagen papier wil heb je toch een prikpen nodig....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie lo met geweldig mooie foto's. De geborduurde randen om de lo zijn super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een gave lo en wat ontzettend leuk met de sew easy...ik wil ook graag aan de stiksels, maar weet niet of ik daar nu zo handig in ben ;)

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave layout is dat
    mooi met de borduursel
    super mooi gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie lo. ik heb ook een sew easy en het kost inderdaad wat oefening.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat erg mooi heel leuk die kruis steekjes.

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. geweldige leuke lo heb je gemaakt.
    de stiksels maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supergave layout zg, heb je die doodels zelfgemaakt? En dat geborduurde randje paster super bij

    BeantwoordenVerwijderen