donderdag 10 februari 2011

Peter 22!

Op 2 december werd Peter 22 jaar... Omdat hij op dat moment stage liep bij de apotheek in Noordwijk ( hij studeert farmacie ) was hij die avond gewoon thuis. Ik heb een lay out gemaakt van twee foto' s die  op zijn verjaardag zijn gemaakt. Op de ene zit hij lekker te spelen met zijn PSP die hij gekregen had en op de andere zingt hij lekker met zijn zus bij een Wii-spelletje. Je kunt in elk geval goed zien dat hij het naar zijn zin heeft ;-) Papier is van Theresa Collins; echt superverjaardagspapier!


Twee dagen later op 4 december vierden we pakjesavond. Dat is altijd zo oergezellig dat ik er toch een herinnering aan wilde maken. Daarom heb ik in Picasa een collage gemaakt van een aantal leuke foto' s van die avond.


20 opmerkingen:

  1. wat knap om zoveel foto's op 1 layout te krijgen! super gedaan. De andere layout is ook al zo lekker vrolijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie layouts heb je weer gemaakt.

    groetjes heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke layouts! vind vooral de eerste erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je layouts! Grappig die details bij je eerste layout. Je hebt heel klein 22 in de hoekjes geschreven! Leuk haha! En die vlaggetjes! Maar hij blijft stoer! Die fotocollage van de tweede layout is een perfecte manier veel foto's speels op 1 layout te krijgen!

    Groetjes van Petra.

    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind vooral de eerste layout helemaal geweldig! De pret straalt eraf! De tweede is ook goed gelukt, leuk met die fotocollage! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lootjes zeg; de eerste is mijn favoriet! Ik vind het lastig om foto's te scrappen van 'mannen' maar het is jou erg goed gelukt!
    Ik vind het altijd heerlijk om bij jou rond te kijken want je maakt van die prachtige dingen!
    en volgens mij heb je een dochter die dezelfde naam heeft als ik heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke mooie lo's arja vooral de boveste vindt ik erg leuk

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak jij ontzettend mooie dingen!
    echt heel gaaf met die stiches en zo!
    echt tof

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi arja,

    Geweldig deze 2 lo's! Beide erg leuk, maar ik vind persoonlijk de 1e toch wel eruit springen hoor! Die kleuren zijn geweldig en natuurlijk de foto's zijn echt super! Wat een lol hebbben ze samen! Leuk om te zien!
    Fijne dag en alvast een heel fijn weekend. Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke layouts allebei, de vrolijkheid spat eraf! De verjaardagsLO is super, inderdaad leuk papier hiervoor. De pakjesavondLO is ook zo leuk, Picasacollages gebruik ik ook regelmatig, heerlijk om veel foto's te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke lay-outs.
    Die van Sinterklaas is wel vernuftig hoor.
    Zoveel foto's op een LO, geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke layouts. Knap zoveel sintfoto's je hebt geplaatst op die layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Opnieuw hele mooie lo's dat je gemaakt hebt.
    De eerste is mijn favoriet.
    Bedankt voor het hele lieve en mooie bericht op mijn blog.
    Groetjes Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke layouts Arja. Vooral die van pakjesavond. Geen sintpapier en toch helemaal de sfeer van sinterklaas. De collage is ook een goed idee, zo kan je veel foto's kwijt op een layout.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hej,
    Ik kwam even langs voor te zoeken wat jij maakt met de 'sew easy'. Maar dat kan ik precies niet vinden. Ik vind alleen maar super mooie LO's!!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie lootjes weer....en zoveel foto's verwerkt op 1 layout, knap zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Arja wat zijn dat mooie
    layout,s die je heb gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supergave layouts weer Arja, die bovenste vind ik een hele coole uitstaling hebben echt zo leuk gemaakt.
    En over dat gehaakte bloemetje wat jij vroeg is zelf gekocht hihihih ik wou dat ik die zelf kon haken...
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen