maandag 31 januari 2011

Nieuwjaarskaarten....

Elk jaar zit je weer met stapels prachtige kerstkaarten, maar wat moet je ermee als de kerstdagen voorbij zijn. Verleden jaar heb ik het voor het eerst op de ' Ali Edwards ' manier gedaan. Zij gaat met een vierkantpons aan de gang en haalt de mooiste stukjes uit de (foto-)kaarten. Ik lees regelmatig haar blog ( hij staat bovenaan in mijn blogrol als je interesse hebt ) en zag van de week ineens weer haar jaarlijkse 'kerstkaartlootje'  langs komen. Dat herinnerde mij eraan dat al die omvallende stapels kerstkaarten nog steeds op mijn scraptafel lagen. Toch maar weer begonnen dus. Ik heb besloten dat ik het echt bij 1 lay-out houd dus dat is kiezen ;-) ( en daar ben ik niet goed in ) Eerst ben ik vierkantjes gaan ponzen zonder na te denken hoeveel ik er nodig had. Daarna ben ik gaan schiften. Eerst de familiekerstkaarten die zijn toch het dierbaarst. En daarna wat leuke tekstjes of plaatjes. Schuiven, omruilen nog eens schuiven enzovoorts. En dit is hem geworden:

18 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee! Vind hem mooi geworden weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om een lo te maken van je kerst/nieuwjaars kaarten! Vind hem erg leuk geworden!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk idee en het is zeer mooi.
    Groetjes
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw............wat n ontzettend leuk idee... erg origineel!


    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Arja,
    Bedankt voor je lieve berichtje! Ik ga binnenkort weer gezellig meedoen! Maar wat is dit een leuk idee zeg! En wat heb je er een leuke layout mee gemaakt! Die gaat in mijn ideeen/jatmap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gaaf uit
    heel leuk om zo iets te doen

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk idee! En het ziet er ook nog eens heel mooi uit. Dit ga ik volgend jaar zeker doen.

    Liefs Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee zo met de kerstkaarten. Heb je ieder jaar een leuke herrinering.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk geworden Arja, ik heb dit ook wel eens gedaan, geeft een leuk effect en mooie herinnering aan je kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het wel een goed idee!
    En het ziet er geweldig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dag arja

    dag is nog eens een leuk idee en het ziet er nog mooi en leuk uit ook

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee en ik vind 'm heel mooi geworden......ideetje om te onthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vergat nog te zeggen...wat een hoop foto kaarten heb je eigenlijk gehad!!! daardoor is hij helemaal zo bijzonder en persoonlijk!! erg mooi!!!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. deze is ook heel leuk geworden met al die fototjes collage

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er erg leuk uit en wat een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat en supeeuk idee om dat zo te doen zeg, ziet er rg leuk ut
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goed idee om de mooiste kerstkaarten te bewaren! Dank voor de tip :-)

    BeantwoordenVerwijderen