maandag 7 mei 2012

Nog 1 keertje de Floriade..... en wat layouts....

Omdat ik zoveel foto's gemaakt heb op de Floriade plaats ik nog een collage. Om jullie mee te laten genieten van al die kleurenpracht en om mezelf eraan te herinneren hoe mooi het was:

Ik kan er nog wel meer samenstellen maar nu zal ik stoppen ;-)


Verder heb ik nog twee layouts van en met Doortje. Op de bovenste ( Lieke met Doortje ) is ze echt nog heel klein...


Op de tweede heb ik foto's gebruikt van een strandwandeling met z'n drietjes. ( Rianne, Gert en ik )


Het blijft een dankbaar scraponderwerp zo'n pup vooral omdat ze altijd een glimlach op ons gezicht weet te toveren!

17 opmerkingen:

  1. Ohhhhh, ik wil ook zo graag naar de Floriade, ben er nog nooit geweest! Wat een prachtige foto's en wat een leuke scraps weer, ook in je vorige post, die had ik ook nog niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleurige foto collage.
    Prachtige lootjes heb je gemaakt.
    Vooral die met de vlaggetjes is super.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo vooral die scrap met dat leuke meisje in die blauwe trui is FABULOUS! Mag ik haar nummer? Wat een LEKKERDING ZEG! Jeuj! :D HAHAHA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieke!! Ik weet heus wek dat jij dat bent hoor. Hihih.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's van de floriade, daar wil ik toch ook nog wel naar toe!
    Je layouts zijn weer geweldig, erg leuk scraponderwerp hebben jullie zeg en wat past dit papier perfect bij haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. cora hoekstra8 mei 2012 om 03:00

    Ik wil best nog meer Floriade foto`s zien hoor, wat is die (ik denk)clematis mooi, prachtige tere kleur en bloem, de foto onder de tulpen.

    Heerlijk he dat Doortje zo`n dankbaar scraponderwerp is,maar wat wordt ze snel groot. Wat een genot dat jullie zo dicht bij zee wonen, kan ze naar hartelust draven langs stand en in zee.
    Prachtige layouts Arja, heb je de randen zelf gedoodled?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's, Arja. Groot gelijk dat je ons nog een keer laat genieten van zoveel moois!
    En wat een leuke lootjes heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn dat mooie foto van de floriade
    en je lootjes zijn weer heel mooi gemaakt!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige, scherpe foto's heb je kunnen maken, erg mooi. En de layouts zijn leuk, mooie foto's en leuk, bijpassend papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke LO's.
    Die foto's van de Floriade zijn werkelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh je mag nog wel meer floriade foto's plaatsen hoor! Heerlijk die lente kleurtjes! Die orchidee is mooi. Prachtige bloemen vind ik dat.

    En je LOtjes zijn weer super. Maak je een speciaal Doortje album? Die vlaggetjes vind ik erg leuk!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww... wat een fleurige collages! (Ja, meerdere - want ik ben die in je vorige posts ook gaan bekijken, die paprika's: ge.wel.dig!) Wat is de natuur toch mooi hè? En van foto's op het strand smelt mijn hart helemaal... wat een lieve layouts!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke layouts!! Wat zijn ze met mooie kleuren gemaakt die bij de foto's passen. Leuke floriade foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat en leuke foto's van Lieke met Doortje. Mooie lotjes heb je ermee gemaakt, inderdaad een hondje is een dankbaar onderwerp om te scrappen.
    En je foto's vn de floriade wat een plaatjes.
    Lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie lo's heb je weer gemaakt. En die foto's van de Floriade zijn erg mooi.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super foto's van de floriade,
    Super lo's heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie foto's! Daar kan je flink wat gave layouts mee maken. Je layouts zijn ook leuk met dat kraft...super!

    BeantwoordenVerwijderen