woensdag 4 mei 2011

Nieuwe lijnen!

Met de Paasdagen zijn we een aantal dagen naar de Veluwe geweest. Het was heerlijk weer en we hebben naar hartelust gefietst en gewandeld. Overal konijntjes, vogelgekwetter en we zagen zelfs tot onze vreugde weer  edelherten! Wat is de natuur toch mooi. En vooral in het voorjaar als het groen aan de bomen nog zo licht van kleur is....

Tja, en als je naar de Veluwe gaat kom je langs......juist ja, langs Doorn. De ingewijden onder ons weten dat in Doorn een soort scrapparadijs is genaamd 'Paper and Pictures'. Ik heb heus niet veel gekocht, maar twee lijnen. Maar dan wel elk blad van die lijnen ;-) Welke lijnen vraag je je misschien af? Nou ten eerste: Echopark/Summer en ten tweede October Afternoon/5 and Dime. GEWELDIG papier. In de caravan heb ik al zitten scrappen met OA. Een foto van onze vier boeven in de achtertuin in 1998!.Hier komt-ie: ( hij is helaas wat gelig, ik denk omdat ons ( gele ) zonnescherm naar beneden was toen ik de foto' s maakte; in het echt is het achtergrondvel wit.)

De volgende heb ik gemaakt toen ik weer thuis was. Ik was een foto tegengekomen van Lieke in Zwitserland uit 1992. Na een vermoeiende dag is ze in de buggy in slaap gevallen. Ik vind het zo'n lieve, vertederende foto! En als je al die schrammen op die kleine beentjes ziet.... Als ze wakker was leefde ze voor twee ;-) ( en dat doet ze nog steeds! )


18 opmerkingen:

  1. Vet mooi,
    mooie kleuren ;)
    lekker fel.
    Love you <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie lo's
    Super leuk papier !!
    En zo'n schattige foto's
    Groetjes Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi layout het meeste gaat naar de eerste en zo leuk foto's ook!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's,
    Leuk papier heb je ook meegenomen.
    Mijn voorkeur van de foto is toch de 2de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig, prachtig arja....ikword altijd zo blij van jouw scrapstijl!!! ik twijfel nl altijd of ik oudere foto's wil scrappen en ga dan vaak toch voor meest recente, maar als ik jouw werk zie, kan ik zo genieten van het " echt vastleggen van een herinnering".. Ik vind jou daar echt de koningin in hoor, haha..........ja, mooie lo's! :)

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, om jezelf eens te verwennen met zulke mooie nieuwe papiertjes !
    prachtige kleurrijke lootjes heb je er mee gemaakt, echt helemaal zomer :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een heerlijk vrolijke layout. laat de zon maar blijven schijnen

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lekker he'shoppen in een scrapbookparadijs hihihihi wilde dat die dichter bij mij zat.... Maar wat een prachtige layouts heb je er mee gemaakt lekker vrolijk en fleurig
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaven lootjes heb je gemaakt heerlijke vrolijke kleurtjes

    Gr Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er lekker vrolijk uit
    deze layout,s heel mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke blije LO'tjes!

    Heb ook nog even een reactie geplaatst bij je vorige berichtje... :)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hele leuke layouts! en nog veel plezier met je nieuwe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Arja,

    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. Ik heb het erg druk gehad met helpen op school en met de voorbereidingen voor de verjaardagen van de meiden. Toen de vakantie en de echte verjaardag van Femke. Wat een toeval dat onze 3e allebei op 27 april geboren zijn. En dan ook nog eens allebei een meisje ;-). We zijn vorige week een paar dagen naar Disney geweest en dat was zo lekker. 5 dagen alleen maar met gezin samen zijn, wat is dat toch genieten. Ik hoop vandeweek een stukje erover op mijn blog te kunnen zetten. De komende weken zal ik ook weer heel druk met school zijn. Schoolreisje, zomerfeest en eindboek maken voor groep 8. Ik heb een paar layouts liggen die bijna af zijn en die hoop ik af te kunnen maken in de komende week. Maar of het gaat lukken ;-). Wat heb je leuke layouts en een leuk boekje voor de 18e verjaardag van je dochter gemaakt. Daar was ze vast heel erg blij mee. Geniet van het mooie weer. En hopelijk tot snel op blog of Sa-forum.

    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke lootjes Arja! Strak vintage scrappen gaat je goed af hoor ;)
    Lukt je met de kit vast ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een onwijs leuke lo's! Die kleuren zijn prachtig en de foto's trouwens ook. Ik heb zelf niet van die mooi van toen de kids kleiner waren... had toen een heel simpel cameraatje...

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk toch om jezelf af en toe eens te verwennen met mooie papiertjes! De lootjes zijn lekker vrolijk geworden, en wat een superfoto van de kinderen bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je schone slaapster is trouwens ook een leuke lo geworden, met echt gezellig papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gaaf hoor! zo vrolijk en kleurig! het geprinte tekstje op het labeltje met het vogeltje vind ik een erg leuk detail!

    BeantwoordenVerwijderen