dinsdag 19 oktober 2010

Weekendje Veluwe...

We zijn het weekend op de Veluwe geweest en wat hebben we geboft met het weer! We hebben uren gewandeld en op maandag ook nog gefietst op de witte fietsen. Genoten hebben we van de prachtige herfstkleuren en het mooie herfstlicht. Hier een korte foto-impresssie:

.


.


.


.


Mooi he die schaduw van het bladerpatroon op de stam!


.


En last but not least mijn paddestoelenfoto's die ik maar in een collage gezet heb omdat het er zoveel zijn:





De chocoladepaddestoeltjes op de onderste rij zijn een grapje... Die kon ik zaterdagmiddag natuurlijk weer niet laten liggen bij V&D. Tja, als je ook zoveel paddestoelen gezien hebt.......



Je begrijpt dat ik niet kan wachten tot ik deze foto's kan scrappen! Heb net gauw een bestelling gedaan bij Pixum... Rest mij niets meer dan de komende dagen op de mat te liggen ;-)

15 opmerkingen:

  1. Wat een gave foto's, Arja en wat hebben jullie geboft met het weer! Heerlijk om zo even uit te waaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arja wat zijn dat mooie foto,s
    je kan er nu lekker voor uit

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend gave foto's Arja! Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt van het bos en het weer! Heerlijk even helemaal er tussen uit! Succes met de komende dagen onder de brievenbus liggen! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie foto's heb je gemaakt!
    Heerlijk dit herfstweer en die prachtige kleuren!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie foto's!!! ik heb ook al zoveel paddestoelen op de foto gezet. zijn er veel dit jaar he!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk he zo`n boswandeling ,ik vind dat je prachtige foto`s hebt gemaakt hoog scrapgehalte

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave foto's! Die zie ik vast nog wel eens op een LO verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's, ik houd erg van de herfstkleuren en zeker ook van paddestoelen en een herfstwandeling door het bos daar geniet ik zo van....super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een mooie herfst foto's, kom maar op met de LO's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gave herfstfoto's
    ik snap dat je handen jeuken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige herfstfoto's, dit is echt een mooi getijde van het jaar he?

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb jij leuke/gave fotos gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie foto,s van de herfst
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat kun jij een prachtige foto's maken wauw.....
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen