zondag 3 mei 2009

Vakantie....

Wat is het toch heerlijk om 's morgens nergens voor je bed uit te hoeven komen! We hebben het op onze manier best druk, want we zijn Sanne's kamer aan het schilderen en behangen. Maar toch, dat je rustig op kunt staan vind ik al geweldig!

Afgelopen vrijdag zijn we bovendien naar de Efteling geweest.  Alleen met de meiden want Peter had gewoon college. Het blijft een geweldig park! Ik geniet weliswaar meer van de sprookjestuin en de mooie beplanting dan van alle supersnelle en superenge achtbanen maar dat mag de pret niet drukken.

Hieronder een collage van die dag:

welkomstboekjeefteling



Hoewel dit eigenlijk een scrapweblog is heb ik nog niet gescrapt in deze meivakantie. Wel heb ik er nog eentje klaar staan om te laten zien van vóór de vakantie. Het is een scrap over een foto die me erg dierbaar is. Ons viertal in 1996. We hadden net de bruiloft van mijn broer Wouter en schoonzusje Annelien gevierd. Met hun bruiloftskleren aan ben ik een paar weken later met de kids naar de fotograaf gegaan om een foto te laten maken voor Gert ( voor Vaderdag! ). Hier komt de scrap:

dsc_schatten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten