dinsdag 22 juli 2008

Boekje voor Lieke

Zoals ik in mijn vorige berichtje al schreef ben ik bezig met een boekje voor Lieke' s 18e verjaardag. Bij Peter heb ik het ruim anderhalf jaar geleden ook gedaan toen hij 18 werd. Het is een heel werk, maar Peter was er zo blij mee dat ik er maar een traditie van maak. Van elk levensjaar zoek ik een mooie foto uit en die scrap ik in een klein scrapboekje. Ik gebruik niet 1 kleur papier voor het hele boekje, maar zorg alleen dat de naast elkaar gelegen pagina' s bij elkaar horen wat kleur betreft. Nu het vakantie is gaat het snel natuurlijk! En het is een heerlijk werkje!
Hier komen achtereenvolgens de kaft van het scrapboekje en de scraps van 1 tot 18. Op de allerachterste bladzijde heb ik een brief aan Lieke geschreven met een mooi lied erbij. ( dat heb ik bij Peter destijds ook gedaan ) In haar geval is dat: " Houdt haar vast, laat Uw liefde stromen...." ( het prachtige lied van de arend...) Die laatste pagina houd ik prive.
Hier komen de foto's:






Ik zie trouwens dat ik de scrap van 1 jaar en 2 jaar heb verwisseld. Ter geruststelling: In het boekje heb ik ze wel goed gedaan!

1 opmerking:

  1. PRACHTIG!!! daar is ze vast en zeker heel blij mee.

    Groetjes Jacq

    BeantwoordenVerwijderen