maandag 12 mei 2008

Moederdag!

Gisteren op moederdag ben ik behoorlijk verwend! Rianne en Lieke gaven me een boek van Ali Edwards dat ik nog niet had. ( Ali is een Amerikaanse scrapper die ik zeer bewonder, zie haar site in de blogrol naast de berichten...) Heerlijk om in te neuzen en inspiratie op te doen!
Sanne en Peter waren ook samen op pad gegaan. Die kwamen met het boek 'Chocolat!' van Joanne Harris. Omdat ik heel vaak in bad lees hadden ze er badbruisballen en badparels bij gekocht en heel veel bonbons! ( Oh, oh mijn lijn! ) Die hoorden, gelet op de titiel, bij het boek vonden ze!!
Gert was ook enorm uit zijn slof geschoten. De nieuwe cd van Opwekking en een paar prachtige boeken, waaronder het boekje van Hans en Ali Kommers over hun werk en roeping op het zendingsveld.
Maar het allermooiste moederdagcadeau kwam heel onverwacht in de avonddienst. Dominee v.d. Bosch preekte in het Maranathacentrum over Pinksteren maar combineerde dat heel mooi met moederdag. Hij riep de moeders op om te bidden om de Heilige Geest en dóór die Geest hun kinderen altijd heel dicht bij de Heere Jezus te brengen! Na de preek moesten de mannen en kinderen de moeders toezingen: De vrede van God, de vrede van God, de vrede van God zij met jou.... etc. ( Opwekking 602 ) Alle mannen in de kerk gingen spontaan staan en zongen het uit volle borst voor ons. Zo ontroerend! De tranen liepen over m'n wangen en ik was niet de enige....

Af en toe scrap ik ook nog, maar er is niet veel van gekomen deze vakantie. Helaas heb ik de hele vakantie weer gekampt met griep/verkoudheid.... Maar ik kan wel een nieuwe scrap laten zien! Op de foto heb ik mijn vaders hoed op. Kijk zelf maar: ( Let op: als je de tekst op de Lay Out wilt lezen kun je op de foto klikken om hem te vergroten. Als je het dan nog niet kunt lezen kun je nog een keer klikken. Je krijgt dan een 'plusje' als cursor en dan vergroot hij nog een beetje! )

1 opmerking: