maandag 10 maart 2008

Pannenkoeken eten!

Nou meiden van de bijbelstudie, daar komt-ie dan: de scrap over ons uitje naar de Pannenkoekenboerderij bij het Panbos. Het was jammer dat Jessika en Nico niet konden, maar wat was het gezellig....

Voor wie er nog nooit geweest is, het is echt een aanrader! De inrichting is geweldig met allemaal oude boerenvoorwerpen. Bij de ingang hangen al de blauwe jassen die mijn opa Voskuil ( een rasechte boer ) altijd droeg! Compleet met klompen en wandelstokken. En de pannenkoeken zijn overheerlijk en wat een keus. De namen zijn hilarisch: Karel Kakel, Hooizolder, Haantje de voorste etc. Ik had nog papier van oude boerenzakdoeken, dus dat past er goed bij. 't Is zo echt een boerenscrap geworden!

1 opmerking:

  1. Hoi Arja, zo af en toe kijk ik even op je site, je staat bij mijn favorieten...En daar kwam ik een scrap tegen van het etentje van de bijbelstudiegroep tegen. Jammer dat we er niet waren, want het ziet er wel heel gezellig uit. Dat is het toch ook altijd wel. We hopen er een volgende keer weer bij te zijn. Groetjes aan alle bekenden...!
    Jessika

    BeantwoordenVerwijderen