zondag 9 oktober 2011

Vliegen en Netanya....

Het vliegen naar Israel was voor ons een echt avontuur. Voor ons alle zes was het de eerste keer dat we zouden vliegen dus alles was nieuw voor ons. Achteraf viel het allemaal reuze mee maar toch vind ik opstijgen en landen niet echt prettig;-) Deze layout gaat erover dat we na ongeveer vijf uur ineens Israel onder ons zagen doorschuiven. Ik kreeg er echt een brok van in mijn keel dat we nu echt in het land van de Bijbel waren....

Papier: OctoberAfternoon/Boarding Pass


De volgende is gemaakt met foto's die gemaakt zijn op onze laatste dag in Israel bij ons hotel in Netanya.


Papier: Echo Park/Splash

24 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer mooie
    layout,s gemaakt met vrolijke kleuren

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide lo's vind ik erg mooi.
    Super gave foto uit het vliegtuig.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie layout.
    De foto is echt super.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arja,

    Wat een schitterend mooie LO's heb je gemaakt, mooi verhaal erbij!! Ik heb het er ook nooit zo op hoor dat opstijgen en landen...Knijp dan altijd heeeel hard mijn ogen dicht :-)
    Fijn avond en lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lo's! En dat papier is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei weer schitterend Arja.Hoe kom je er toch steeds op.OOh hadden jullie nog nooit gevlogen,ja dan zit je (letterlijk en figuurlijk) even in je piepzak,met stijgen en dalen.Zorg maar dat je nooit achterin bij de staart hoeft te zitten,want dan kan je echt je lol op.Hebben wij eens meegemaakt,nou nooit meer dus,was blij dat we weer aan land stonden.Genoeg gebept,meid .Groetjes en liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lo's zijn het weer geworden en ik geniet telkens weer van je verhalen erbij. Ik ben dus nu al een hele tijd met vakantie in Israël...hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie LOtjes heb je weer gemaakt. Wat een mooi verhaal over het vliegtuig, kan me er wel iets bij voorstellen dat als je dan het beloofde land ziet dat je eventjes moet slikken.
    Een goed teken toch!!
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig werk weer!
    Die van het vliegtuig vind ik geweldig! Die ga ik binnenkort liften, heb er helemaal een gaaf idee van gekregen, bedankt!!
    Groetjes Sannepan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer twee prachtige lootjes! Maar de bovenste die met het vliegtuig vind ik wel erg leuk geworden. Ik heb al wel verschillende keren gevlogen, maar ik vind het opstijgen en dalen ook het minst leuke van het vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een zonnige layouts, heel mooi.
    Dus dat was jullie luchtdoop. Heb je ook een mooi certificaat gekregen ??? Ws. niet. De eerste keer dat ik vloog was met mijn oom met een 1-motorig vliegtuigje, spannend hoor. We waren alweer tegelijk met de blogtrein, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige lootjes weer! Als ik eer kan scrappen ga ik er echt eens eentje van je liften :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoiii , super lootjes weer , met weer van die heerlijke vrolijke kleurtjes!! top

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super LOtjes weer!!!
    Jouw stapel foto's krimpt al aardig he!?!

    Ik ga vandaag ook maar weer eens met 1 aan de slag....

    Groetjes maar weer!

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie lo's heb je weer gemaakt. En ik vind na al die keren dat ik al gevlogen heb het opstijgen en landen ook nog steeds niet echt leuk.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Arja, Arja....superlo's!! prachtig...en wat een schitterende foto vanuit het vliegtuig...Ik heb nu een paar keer gevlogen, maar mijn hobby is het zeker niet....ik riep de eerste keer; Ik zwem wel terug!!! haha.....prachtige lo's!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuke lootjes weer zeg , het zijn zo vrolijke kleurtjes , word ik gelijk vrolijk van door ernaar te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAt een mooie foto's zo uit het vliegtuig, met mijn vliegangst zal ik dat nooit zien maar leuk om even mee te genieten op deze manier.

    En weer een lekker vrolijk lootje in de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jolanda van beek12 oktober 2011 om 02:57

    leuke lootjes ,mooie foto`s

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterede layouts ik vind het kleurgebruik geweldig en mooi geheel.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Arja, wat een mooi album is dit aan het worden, ik heb even wat teruggebladerd (ben een tijd afwezig geweest) maar het wordt fantastisch, zulke geweldige kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gaaf! wat een stoere lo met die vliegtuigen, erg leuk papier ook! van die tweede lo vind ik de letterstickers van 'blue bay hotel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. He Arja, heerlijk hoor die travel-LO's. Die geven mij altijd een fijn gevoel, en wat is vliegen toch heerlijk he?
    Leuk gedaan!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen