woensdag 12 oktober 2011

Voor Joke!

Ik schrijf er niet over op mijn blog maar mijn burnout schiet nog helemaal niet op door problemen binnen ons gezin. Dat is heel verdrietig. De enige uitlaatklep die ik heb is scrappen! En dat doe ik dan ook graag dat merken jullie wel!

In deze moeilijke periode is mijn zus Joke uit Harderwijk een grote steun voor me. Ze belt me regelmatig op en neemt dan alle tijd om mijn verhaal en tranen aan te horen. Daarom wilde ik graag wat voor haar scrappen. Ik heb een jeugdfoto van ons samen opgezocht en daar een layout mee gemaakt met de schets van Romy en Hilde. (  Die zijn bezig met een nederlands boek over scrappen, zie hun blog: http://hilderomy.blogspot.com/ )

Lieve Joke hier is de layout. Hij komt naar je toe! ( al weet ik nog niet wanneer;-) )

. . .


Gemaakt met het mooie papier van Cosmo Cricket/ Odds and Ends

22 opmerkingen:

  1. geweldige layout heerlijk clean en simpel maar erg vrolijk

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke layout met een leuke foto. Prachtig verhaal zit erachter en wat fijn dat je zoveel steun aan haar hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat vervelend dat het met je burnout nog niet zo goed gaat. Neem je rust en luister naar je lichaam. Je layout is fantastisch!! mooie kleuren en de foto is helemaal geweldig.
    Dank je wel voor het promoten van ons blog!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend jammer dat het met je burnout nog niet zo goed gaat, hoop echt van harte dat daar snel verbetering in komt! Heerlijk inderdaad dat je zo fijn afleiding kunt vinden in het scrappen en dat je je verhaal kwijt kunt bij je zus. Lief dat je voor haar zo'n leuke layout hebt gemaakt!

    Dank je voor je lieve woorden op mijn blog, mijn operatie kwam niet helemaal onverwacht maar kon wel ineens snel plaatsvinden. Ik hoop snel weer op te knappen en met deze operatie ook klaar te zijn met de problemen met de schildklier, maar dat is nog even afwachten. Eerst maar weer opknappen, zo'n operatie en narcose hakt er behoorlijk in kan ik je zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat scrappen zo'n geweldige uitlaatklep voor je is. Hopelijk gaat het binnenkort beter met je burnout en de problemen binnen jullie gezin, het geeft allemaal zoveel stress.
    Wat een geweldige lay-out heb je gemaakt, daar zal je zus vast heel erg blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat vervelend dat het nog niet helemaal lekker gaat en je burn out nog opspeelt, fijn dat je zo goed met je zus over vanalles kunt praten heb je echt nodig he zo'iemand weet er alles van. Wel heel fijn dat je aan scrappen zo'n uitlaatklep hebt super je maakt ook de prachtigste dingen.
    Hopelijk gaat het stukje bij beetje beter met je burn out.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, ik had zo gehoopt voor je dat het toch met stapjes vooruit zou gaan!...

    Maar fijn dat je zo'n lieve zus hebt waar je je hart uit kunt storten! Dat is zeker wel een LOtje waard. Je hebt er een hele mooie van gemaakt! Super foto ook!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wa een leuke lo, met een geweldige foto! sterkte met de thuissituatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk Arja met die frisse kleuren. Ik vind het een beetje Eline Pellinkhof-achtige en daar ben ik helemaal fan van!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend dat het niet beter gaat, maar met extra problemen is dat ook weer logisch, succes..
    Fijn dat je zo veel steun aan je zus hebt..

    Vind je layout prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief dat je zus er voor je is, ze zal vast heel blij zijn met zo'n mooie lo!
    Wat jammer om te lezen dat het niet opschiet met je burnout, hopelijk voel je je snel beter! En scrap maar een eind raak, als dat is wat je afleidt! Heel veel sterkte!!!
    Groetjes Sannepan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Arja,
    Wat vervelend dat het met die Burn-Out nog niet lukken wil....Bah! Heel veel sterkte daarmee! Ook je thuis-situatie....sterkte!

    Dan nu je LO ;-): Hij is prachtig! Daar zal je zus vast erg blij mee zijn!

    Groetjes

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie lo Arja. En een heel schattige foto.
    Fijn dat je steun hebt aan je zus.
    Jammer dat je nog geen beterschap hebt met je burn out, maar ik denk dat je het tijd moet geven.
    Ik wens je veel beterschap toe.

    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend vervelend dat de burnout nog niet opschiet (oa wegens omstandigheden).
    Wel heel fijn dat je zo'n steun hebt aan je zus; wat super om zo met elkaar om te gaan. En dan een PRACHTIGE layout als bedankje; dat hoeft van haar vast niet maar wedden dat ze het geweldig vindt?!

    Take care!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend vervelend dat het met je burnout niet opschiet. Maar: neem je tijd. Zoiets kan lang duren.
    Wel heel fijn dat je zoveel steun hebt aan je zus. Goud waard, zo'n zus!
    Mooie lo geworden ook. Daar is je zus vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat vind ik dit erg voor je , ik kan je nog niet zo goed en wist dus niet van je burnout af , wel fijn dat je toch kan terugvallen op je zus ...heerlijk dat je deze lo speciaal voor haar hebt gemaakt ! Ik hoop dat het snel de beterhand opgaat voor jou , een burnout is zeker niet te onderschatten , vooral als je er nog wat extra problemen bijkrijgt te verwerken , gelukkig kan je je op het scrappen uitleven. Ik hoop nog veel prachtige werkjes van jou te zien en hou vol meid , je komt er wel , luister vooral naar je lichaam en rust zoveel mogelijk ! Makkelijk gezegd hé maar een waarheid als een koe , succes en sterkte !
    groetjes ,
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Naar dat het met je burn-out nog niet beter gaat.
    Wel erg fijn dat je zus je zo steunt. Wat een mooie lo heb je gemaakt voor haar.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Arja wat een prachtige lo.
    Mooie journaling.
    Wat fijn dat je steun van je zus hebt.
    Heel veel sterkte met je burn-out.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is je layout weer super mooi
    wat vervelend dat je burnout nog steeds zo erg last van heb maar
    je kan gelukkig met je zus er over praten veel sterkte er mee

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettende mooie LO zeg, je kan goed zien dat je al je emotie en liefde erin hebt gestopt.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je snel weer wat lekkerder in je velletje zit.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke lo weer Arja,heel schattig.

    Groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. lieve Ara, wat een ontzettend mooie lo en wat een mooie, lieve gedachte erachter.....sisters for life...in mooie, onbezorgde momenten, maar ook in de moeilijkere tijden...fijn dat die band er is en hopelijk kun je daar af en toe je hart luchten! Want dat is o zo belangrijk om te kunnenn doen...

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen