vrijdag 21 oktober 2011

Herfstweek....

De afgelopen week zijn we er heerlijk een weekje tussenuit geweest. We zaten weer op de Veluwe, onze favoriete streek in Nederland. We waren er hard aan toe en het verliep niet allemaal even gladjes maar we hebben genoten van de prachtige herfstkleuren in het bos en ...... natuurlijk de paddestoelen.


. . .



En van onze twee  prachtige ( jongste ) meiden:


En raad eens wat ik gedaan heb op de gezellige avonden bij de kachel? Ik kan het zelf haast niet geloven.... ik heb zitten haken! Ik had een kinderboekje  ' hoe leer ik haken'  gekocht en dat heb ik helemaal doorgehaakt. En daarna .........TATARATAAA....heb ik een pompoen gehaakt!!! Ik ben echt heel trots op mezelf;-) Zoek mijn pompoen op de volgende foto:



19 opmerkingen:

  1. Oh jij hebt al wel van die mooie paddenstoel foto's !!! Afgelopen zondag hebben wij ook een speurtocht gedaan, maar niks bijzonders tegengekomen....
    Mooie foto's en superpompoen!!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's en leuk, die gehaakte pompoen. Mooie dochters heb je trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's en petje af voor die pompoen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je aan de haak bent! gaaf die pompoen, gaan er meer volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige paddestoelen.....en leuke dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk even er tussen uit, en met het mooie weer is dat helemaal leuk! je gehaakte pompoen is superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie foto's heb je gemaakt. En die pompoen is erg leuk.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's en nog mooiere meiden. En de haakwerkje vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie foto's, ik heb hier nog geen paddestoel gevonden, toch maar eens naar een groter bos. Ook even bij je lo van je zus en jouw gekeken, erg mooi en lief gebaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk herfst op de Veluwe; prachtige foto's! en wat tof zo'n gehaakte pompoen haha. Misschien moet ik dat toch ook maar even doorzetten; ben een avondje wezen dropjes haken maar daarna niets meer aangeraat wat dat betreft... Zonde eigenlijk..

    Fijne zondag nog verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn dat mooi foto,s
    de mand met de pompoen zo mooi
    met die gehaakte

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende foto's! Dat worden vast weer mooie herfstlayouts! En petje af voor die pompoen! Hij is erg leuk geworden ;-) Ik heb ook zo'n soort boekje thuis, maar het valt me nog niet mee om het haakwerk zo netjes te krijgen, zoals jouw pompoen...
    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige paddenstoelenfoto's!!!! Daar ben ik gek op. Maar ook je pompoen is schitterend geworden en knap hoor voor een eerste haaksel. en je meiden, tja. Wat een prachtstel. Fijn dat jullie genoten hebben. Nu weer lekker scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's van de paddenstoelen. Mooie dochters heb je.
    En super leuk je pompoentje, knap gedaan.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige foto's en die pompoen leuk gewoon

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende foto's Arja,en wat heb je toch een leuke vlotte meiden.Enne ik kan hem niet vinden hoor die roze gehaakte pompoen!!!(geintje)

    liefs en groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Herkenbaar, ik zat een poosje terug achter de computer, met een youtube filmpje op, granny`s te haken. Nu snap ik eindelijk hoe het moet. Mijn moeder haakte altijd, dus als ik wat te haken had deed zij het voor me, helaas is zij niet meer in staat me het te leren.
    Arja wat naar om te lezen dat het met jou niet goed gaat, ik hoop toch zo voor je dat er een lichtje aan de horizon gaat branden.
    En wat een prachtige Israƫl layouts zijn er gemaakt door je. Wat een genot zal dat zijn om alles zo te herbeleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie sfeervolle foto's zeg ...zou hier lekker mee aan de scrap kunnen ook al heb ik ze zelf niet genomen hihi
    groetjes,
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Arja, op die foto van die vliegenzwam ben ik jaloers! Die is echt geweldig mooi!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen