dinsdag 6 september 2011

Mooie foto's.....

Behalve de foto's waar mijn dierbaren op staan heb ik ook heel veel prachtige foto's van Joodse mensen en kinderen. En natuurlijk van natuur of landschappen.

Deze keer heb ik met zulke foto's gescrapt.

De eerste is van een Joodse vrouw die op het tempelplein bij de Klaagmuur stond te bidden. Ze stond niet vlakbij de klaagmuur. Daar is het heel erg druk, het is echt dringen om daar een plekje te krijgen of een briefje met een gebed tussen de oude stenen te stoppen. Deze vrouw stond een heel eind bij de drukte vandaan te bidden. Ik had al een tijdje naar haar staan kijken, ze ging er zo in op! Ze had een gebedenboek in haar hand. ( Er staat op het tempelplein ook een tafel met gebedenboeken die je kunt pakken.) Af en toe kuste ze het boek en hief het dan op naar de hemel om haar gebed kracht bij te zetten. En let ook eens op de  prachtige kleren die ze draagt!

Papier: Making Memories


De volgende layout is gemaakt met een 'uitzichtfoto'. We waren naar de berg van afgrond gereden en hadden daar prachtig zicht op Nazareth aan de ene kant. Maar als je met je rug naar Nazareth ging staan zag je een beeldschone lappendeken van kleur aan de andere kant. Schitterend! Verschillende blauwtinten, groenen, geel, bruin en bijna donkerrood.... Kijk zelf maar:


Papier: verschillende tinten cardstock

20 opmerkingen:

  1. Wat zijn dat mooie layout,s
    die je heb gemaakt leuk met de vlinders

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh jij hebt wel die mooie joodse mensen op de foto!!! Ik durfde niet zo goed.... Zonde, achteraf!! Erg mooie LOtjes geworden!

    En zucht... wat n uitzicht he...

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide mooi maar die Joodse vrouw springt er voor mij echt uit. Heel mooi papier en styling gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie naam voor een berg! e
    En mooi gescrapt Arja, heel strak werk altijd van jou . Maar goed ook denk ik met zoveel foto's te scrappen. Ik gellof direct dat je alles weer opnieuw beleefd als je de foto's bekijkt.
    groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze weer mooi geworden! Je hebt echt schitterende foto's! En je layouts ermee zijn allen even super!
    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat eeb schitterden layouts zeg, ik vind dekleuren echt perfect bij de prachtige foto's passen, een heel mooi plaatje waar je echt uren naar kunt kijken
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige lootjes maar wat een prachtige foto's ook!!! Het uitzicht is prachtig maar ook die eerste foto vind ik erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie layouts. De lo met de Joodse vrouw springt er voor mij echt uit, super gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig uitzicht vanaf de berg!
    En die foto's, schitterend Arja!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig arja! ik vind de kleuren zo mooi, ze springen van het scherm af!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en leuk trouwens die gele accenten op de eerste lo, dat maakt 'm helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn beiden mooi, maar de bovenste is mijn favoriet, mooi kleurgebruik en een hele bijzondere foto

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi strak en stijlvol!
    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's zeg. De lay outs die je ermee hebt gemaakt laten de foto echt het middelpunt zijn. KLeuren mooi op elkaar afgestemd.
    Helemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Arja wat een mooie foto van de joodse vrouw.Had ze er geen problemen mee dat je haar fotograveerde? Mooi hoe je op de layout de vlinderrij hebt doorgetrokken. Net als de kleur van je fotomat en de letters, dat brengt balans.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach...ik droomde pas weer over Israël...
    ik wil echt terug D:
    Nouja, ooit gaan we nog een keer, vinduniet?
    Mooie scraps natuurlijk~!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie layouts en wat een gave foto op de onderste

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie lo's. Vind die foto van die vrouw echt super.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie layouts en een hele bijzondere foto van die joodse vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen