zondag 18 september 2011

En weer een paar.....

De schets op het SA-forum had ik juist van de week zitten maken. Ik had hem ( net als Elske ) van Pagemaps geplukt! Dus doe ik deze keer ook eens mee en ben wel heel snel;-)

Papier: Jillibean Soup


Pas vroeg er al iemand in een blogberichtje: En heb je ook in de Dode Zee gelegen? Ja dus, en ik kan je vertellen: het was heerlijk. Maar je kunt je niet voorstellen hoe warm ( heet ) het water was. Als je badwater zo warm was zou je er meteen koud bij doen! Het insmeren met modder was ook erg komisch. Daarna moest je douchen met 'zwavelwater'. En dan ging je met een treintje naar de Dode Zee om daarin te drijven. ( Vroeger lag de Spa direct aan het water, maar doordat het water in de Dode Zee zo zakt moet je nu met een treintje....) Toen we op  de terugweg in het treintje zaten waren we helemaal rozig en slaperig. En......we hadden een huidje als zachte babybilletjes, zoals de gids zei;-)


Papier: Echo Park/Splash

20 opmerkingen:

  1. heerlijk ziet dat er uit, de dode zee! je eerste lo is ook leuk, nr. 1 en 3 lijken veel op elkaar en nr. 2 en 4 lijken veel op elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je heerlijk aan het scrappen Arja. En wat heb je weer leuke layouts gemaakt.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemooi layouts helemaal toppie en vooral gaat de meeste voorkeur naar de tweede prachtig meid!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer twee super mooie lootjes! En wat een leuk papier gebruikt! Ik heb net over deze twee merken zitten bloggen ook... ze staan op mijn verlanglijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind ze beide super!jij gebruikt altijd van die vrolijke kleurtjes!

    tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer geweldige layoyt,s
    gemaakt ze zien zo mooi uit

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je tweede LO vind ik super orgineel zo met die"golf"water.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat je zonder dat je het wist mee gedaan hebt met de sketchy sunday, je hebt er een hele mooie uitwerking van gemaakt, en je LO van de dode zee wat mooi, het lijkt me erg gaaf omdat mee te maken.
    lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je beide layouts zijn weer erg mooi geworden! Schud je die gewoon uit je mouw ofzo ;-) Leuk om je vier kinderen zo op een rijtje te zien, totaal verschillend maar ze lijken wel op elkaar!!
    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat een superleuk "avatiach" papier heb je!!! Wil ik ook wel voor mijn LOtjes!!
    En prachtige LOtjes heb je weer gemaakt. Vooral de onderste vind ik leuk. Meer heeft het gewoon niet nodig!

    Dochterlief zat trouwens net bij me op schoot (tja niet slapen door kiespijn...) en vond het zo leuk om ook hier allerlei LOtjes te zien van Israel!
    Enneh... zij wil na de fotootjes van de falafel, ze toch ook echt gauw gaan maken!

    Groetjes maar weer,

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me echt een ervaring, die dode zee. Ik hou wel van een warm bad!
    Mooi gescrapt weer Arja.
    Je vroeg me welk fotoprogramma ik gebruik.Dat is ACDSee photo manager. Theo heeft het ooit gekocht om voornamelijk alle foto's te sorteren, maar ik als scrapper zie daar heel andere mogelijkheden mee natuurlijk.
    Er zitten echt heel veel leuke manieren in om je foto's te bewerken.Kijk hier maar eens.
    http://store.acdsee.com/store/acd/en_US/DisplayProductDetailsPage/productID.178981500?resid=Tnb1TAoHAtQAABqWisoAAAAw&rests=1316418891731
    succes met zoeken,
    groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk die dode zee, het sytraalt een en al rust uit. Mooi dat je het golf effect in je lo hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie lo's weer! Mijn favoriet is de onderste, ik denk door de kleuren. Leuk, die achtergrondinfo over de dode zee. Gr Sannepan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige layouts weer, die bovenste is lekker kleurrijk heel leuk gedaan ook. Die twede is mijn favoriet met die golf wat mooi gedaan zeg super.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo zeg, jij bent productief. Je hebt weer prachtige lootjes gemaakt, en de bovenste vind ik zo leuk met 4 die 4 foto's op een rij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bent echt lekker bezig met scrappen zeg, wat een leuke layouts weer. De eerste zo vrolijk en leuk om je kinderen zo op een rijtje te zien, de tweede vind ik prachtig. Super met dit papier, leuk gedaan met de golven!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie Lo's! vooral die 2e vind ik prachtig!
    en het lijkt mij een geweldige ervaring om in de dode zee te liggen!

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook deze LO's zijn prachtig, jullie hebben een fantastische vakantie gehad zo te zien.
    En je hebt een hoop mojo mee terug genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie lo's, de tweede is ook mijn favoriet.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk zeg...krijg meteen zin in de zomer haha..

    BeantwoordenVerwijderen