maandag 12 september 2011

Even wat anders.....

Even tussen de Israel-layouts door een ander onderwerp. Anders zou ik jullie misschien gaan vervelen;-)

Ik heb gescrapt over mezelf als baby met mijn oma. Oma Voskuil was dol op mij ( en ik op haar! ). Ze zei altijd tegen me: 'Hoe groot wordt Arja?'   En dan stak ik enthousiast allebei mijn armen in de lucht. ' Zooooo groot! ' zei ze dan. Ik vind de foto zo schattig. Ze heeft dat verhaal ook toen ik groter was altijd verteld en nu zie je het echt  'gebeuren' !

Papier: Cosmo Cricket.


Ik heb ook over Gert gescrapt, een foto uit de meivakantie. We waren met de twee jongsten in Burgers Bush in Arnhem. De meiden zijn altijd zo gek op hun vader, dat laat deze foto ook weer heel mooi zien:


Papier: Jillibean Soup

18 opmerkingen:

  1. Erg leuke layouts allebei, vooral het verhaal en bijbehorende foto van de eerste is geweldig! de tweede vind ik erg vrolijk en straalt zeker uit dat de meiden gek zijn op hun vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind jouw layouts zo mooi van kleur , ik ben ook gek op kleurtjes vooral de onderste vind ik kwa kleur super , de bovenste is de foto wel heel erg schattig( net als t verhaal erbij)
    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige layouts en wat een leuke foto's en dat verhaaltje erbij vind ik schitterend, je weet er altijd zo leuk over te vertellen heel leuk
    liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie lo's heb je gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto van jou om te scrappen zeg! Heel mooi gedaan. Leuk hoor zo'n herinnering hebben aan je oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, gave layouts en wat super dat je een foto van jouw en je oma hebt, zeker in combinatie met het verhaal erbij. Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super Lo's! :-D
    Mooi om te zien hoe je die foto van jezelf van 'vroeger' met vrolijke papiertjes hebt gescrapt. En die foto is natuurlijk ook geweldig, zo met die handjes in de lucht.
    Leuke afwisseling van je Israel fotos! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erge leuke en zomerse layouts Arja en wat een werk de strookjes met het stiksel ertussen op de onderste.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooow wat is dat mooi layout,s
    leuk om foto van vroeger te scrappen

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk gedaan en wat een leuk verhaal, heerlijk dat je die herinneringen nog hebt.
    groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke LO's. Maar het verhaal bij de eerst vind ik echt het mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een bijzondere herinnering aan je oma heb je vastgelegd en een lekker vrolijke layout van "pappa". Errug leuk allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super gaaf mooi lootjes en geweldig prachtige details

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je LO's erg mooi.
    Heel mooi zoals alles met elkaar verbonden is
    qua kleur en/of ruimte.
    Er is veel te zien en toch doen de LO's rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee, vervelen met Israƫl LOtjes doe je me nooit hoor!!

    Maar dit zijn ook weer erg mooie LOtjes. Geweldige foto's ook!

    Wat ik me afvroeg.... snij jij je letters altijd zelf? Of heb je gewoon n grote voorraad alfabetjes?? Gewoon nieuwsgierig... Je gebruikt namelijk altijd van die leuke letters!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn ze toch weer mooi!!
    Ik vind ze alle twee heel mooi gemaakt ;)
    I love you
    Je dochter,
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ze zijn beide weer prachtig geworden leuke foto's mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met reageren...je hebt zo veel gemaakt (of ben ik gewoon zo lang niet geweest...;) )
    Prachtig vind ik je o's weer....Ik vind deze met je oma wel heel bijzonder...vooral ook omdat iets van jezelf van vroeger is...vaak zijn kinderen en het gezin nr 1 van scrappen, dus des te leuker om te zien dat je jeeigen "kind zijn" hebt vereeuwigd....
    lieve groetjes, irene

    BeantwoordenVerwijderen