maandag 3 januari 2011

...and a Happy New Year!!

Allemaal alle goeds toegewenst voor 2011!


't Was erg gezellig allemaal, maar o o wat was het een drukte.  Ik heb helaas heel veel tijd op bed doorgebracht omdat ik te moe was om op te zijn. Ik ben blij dat er weer een gewone week is aangebroken en de meiden weer naar school zijn.... Misschien kom ik dan ook weer eens aan scrappen toe ;-)


Ik heb nog twee lootjes om te laten zien van voor de kerstvakantie. De eerste gaat over Rianne. Haar grote passie is basketbal. Ze kan niet wachten tot het weer donderdag is zodat ze weer naar training kan! Op deze foto kun je mooi zien hoe ze op de eerste foto de bal langs de verdediging loodst en op de tweede netjes  een bal aan het ingooien is.  Let op dat handje ;-) ( als je op de foto klikt wordt hij groter...)


De tweede gaat over Sanne. We hadden in de herfstvakantie lekker geshopt en ze showt hier haar nieuwe kleren:


23 opmerkingen:

  1. Als eerste natuurlijk een gelukkig nieuwjaar!!
    Wat een leuke layouts heb je gemaakt!
    Lekker vrolijk!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lo heb je gemaakt.
    Gezond en creatief 2011 toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag arja

    Zo te zien aan de foto was het wel gezellig

    Mooie lo's heb je gemaakt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke layouts! leuke kleuren heb je gebruikt! een heel gelukkig nieuwjaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie LO's heb je gemaakt. De sporthalfoto's passen zo goed bij het papier, en super he je die pijl hebt verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woww..de lo van het basketballen vind ik helemaal te gek. En wat een duidelijke foto's, mag ik vragen hoe je dat voor velkaar krijgt in een sporthal, mij lukt het niet zo goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke LayOuts heb je gemaakt, mooie vrolijke kleuren.
    voor jullie ook nog de allerbeste wensen en dat het maar een mooi jaar vol creativiteit mag worden
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lay outs zeg!
    en nog bedankt voor je reactie op mijn blog, je was de eerste haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor jou en je gezin de allerbeste wensen voor 2011! Wat een leuke foto van oud en nieuw! die brillen met 2011 zijn gaaf!!
    Leuke layouts heb je gemaakt, die randpons die je gebruikt hebt heb ik ook nog liggen - mmm moet ik toch ook eens gebruiken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou ook de beste wensen,
    En wat een leuke layouts heb je gemaakt.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij hebben jullie een erg gezellig oud & nieuw gehad! De aller beste wensen voor dit nieuwe jaar!
    Je lo's zijn weer erg leuk!
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw!!! prachtig!! wat maak je toch mooie lo's!!!!!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, en wat een prachtige LO

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog een gelukkig nieuwjaar!! En ik vind je lootjes erg leuk!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nog de beste wensen. en wat een leuke layouts heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt weer mooie layouts gemaakt! De bovenste is helemaal in stijl van het onderwerp en wat een leuk idee om gekochte kleding te fotograferen! Nooit aan gedacht!
    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie layouts, heel veel gezondheid voor het nieuwe jaar toegewenst voor je hele gezin, het zou fijn zijn om je weer op het plein te zien staan maar dat komt vast wel weer, heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gelukkig nieuwjaar
    enne gave lootjes : )

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Wat lief dat je een berichtje hebt achter gelaten op mijn blog! Natuurlijk was ik ook wel benieuwd naar jouw creaties. Ze zien er super uit.
    Ik kom snel nog een keertje terug!

    Groetjes,
    Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wooow dat zijn veel mooie layouts
    jij ook de beste wensen voor2011

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. deze vind ik gaaf! vooral die bovenste!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. supermooie layouts en wat is die layout van dat basketballen toch gaaf zeg, ik vind hem een stoere uitstraling hebben super...en wat een leuk idee die fotoshoot layout prachtig.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen