vrijdag 14 januari 2011

Geduld...

Woensdag zei de psycholoog tegen me dat ik weinig geduld met mezelf heb.... En dat is ook zo. Ik dacht dat ik na een aantal weken vrij al weer aardig  beter zou zijn. En helaas schiet het voor mijn gevoel niet op. Ik kreeg ook te horen: als je je burn-out niet accepteert gaat het nooit over! Wauw, die kwam wel even binnen zeg! Vandaar dat ik er nu even hier op mijn blog melding van maak. Ik vind het namelijk best moeilijk om erover te praten. Misschien helpt er hier over schrijven ook een beetje bij de acceptatie ;-)

Heb naast deze sombere teksten ook een leuk lootje voor jullie. Ik heb zitten stoeien met vrolijk Jillebean Souppapier. Het is een 'oude foto' die genomen is in Duinrel. Als je goed kijkt zie je Gert, Rianne (handen omhoog) en Sanne zitten in de kikkerachtbaan!

25 opmerkingen:

  1. ik denk dat de psych gelijk heeft ;-)
    maar dit ik een heel gaaf lootje geworden
    heerlijk vrolijk van kleur
    toppie
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Arja,

    Ik denk ook dat jou Psych gelijk heeft hoor ! Je hebt een zeer leuke Lo gemaakt.
    Heel mooi
    Nog veel scrap plezier

    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Arja,

    Onderschat niet wat je psych tegen je heeft gezegd!
    Ik vind je Lo erg leuk, super dit Jillebean Souppapier!!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Arja,

    Misschien heeft de psycholoog wel gelijk. Wel moeilijk hè. Veel sterkte.
    Je LO is erg mooi hoor

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo dat wil ik geloven dat die woorden binnen komen, probeer het te accepteren schrijf anders je gevoelens op in een schrift, vaak wil dit wel helpen het van je af schrijven, sterkte meid.

    mooie vrolijke lo, hihi ga vooral de komende tijd als je gaat scrappen met vrolijke kleurtjes aan de slag. wie weet helpt dat ook

    enne een fijne maandag nog, of is het nou vrijdag. Tja zo'n dingen krijg je zonder kalender haha

    Lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arja,

    Bedankt nog voor je berichtje op mijn blog. Ik ben ook heel blij dat mijn opa en oma nog leven.

    Het lijkt me erg lastig, een burnout. Rustig aan doen en accepteren is makkelijker gezegd dan gedaan! Sterkte!

    En tenslotte nog wat Vrolijke feedback, want wat is je LO weer geweldig! heerlijk knallen met kleuren en de foto van de achtbaan is ook ZO leuk!

    Fijn weekend,

    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me ook wel heel moeilijk om het te accepteren, maar de arts zal wel gelijk hebben. Probeer dus rustig aan te doen.
    J lo ziet er in ieder geval wel heel vrolijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lastig he Arja! Ik weet uit mijn omgeving dat inderdaad acceptatie de eerste stap weer is naar herstel! Dus inderdaad misschien wel goed om het ook eens hier neer te zetten. Erover praten is ook al een vorm van accepteren. Sterkte hoor! Positief blijven, dan kom je er best!
    Je Lo is echt superleuk, daar wordt je helemaal vrolijk van! Ik vind hoe je het papier verwerkt hebt erg leuk, op de een of andere manier vind ik dit papier moeilijk, je hebt me wel weer op een ideetje gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Arja,
    Acceptatie is een van de moeilijkste zaken die er zijn bij een burn-out. Ik heb het zelf meegemaakt een paar jaar geleden. Erover praten of van je afschrijven helpt wel bij de verwerking + steun van je omgeving. Ook afleiding zoeken in allerlei zaken (zoals scrappen bijvoorbeeld). Sterkte!
    Je lo vind ik heel vrolijk en papier en foto passen perfect bij elkaar.
    Fijn weekend!
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Arja, wat moedig om er zo over te schrijven! Hopelijk helpt het je inderdaad. Je lootjes lijden er niet onder, deze is ook weer prachtig geworden! Leuk zo met die vierkantjes! Sterkte en groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dag arja

    Mooie vrolijke lo
    En je moet je eigen inderdaad de tijd gunnen ,ze zeggen niet voor niets dat een burn out heel lang kan duren.


    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie layout
    heb je gemaakt leuke titel duinrel

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie vrolijke lo-tjes maak jij!! pas goed op jezelf.. op jezelf passen kan alleen jij! andere mensen kunnen je alleen raad geven..jij moet het doen..groetjes cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai, wat scrap jij ontzettend mooi. Heel gaaf met al die kleurtjes. En sterkte met je burn-out. Het is goed om over te praten, dan weet je omgeving ook wat je bezig houdt. Gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het accepteren lijkt me ook best heftig, maar door het te vermelden op je blog ben je idd alweer een stapje verder.....
    prachtige lo touwens!! ook die uit je vorige post van de verjaardagen!!!!!!!! heel mooi!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Arja

    Wat knap van je dat je dit hier hebt verteld,misschien helpt afschrijven wel voor je ,sterkte

    Ik vind je lootje supermooi en lekker vrolijk overkomen wat een leuk papier heeft die jillie bean soup,erg mooi gedaan

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Arja,

    Jeetje dat is niet niets om te horen, zo'n bericht van je psycholoog! Helaas hebben die mensen vaak toch wel gelijk...(spreek ook uit ervaring) Dat accepteren is zo moeilijk he. Dapper van je om het hier op te schrijven! Je layout is trouwens weer prachtig. Vrolijk, mooi en ik vind het heel leuk hoe je die lange titel hebt gemaakt.
    Veel sterkte en liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een supper leuke LO! Vooral die foto, leuk dat ie in een groot formaat is.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Arja, Je hebt erover gescheven dat is je eerste stap, de volgende stap.... daar heb je tijd voor nodig, neem hem rustig dan komt het goed.

    Mooie layout, fijn dat je gelukkig kunt zijn met scrappen een heerlijk healing process met een fantastisch resultaat.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kleurige lo, past helemaal in de sfeer van pretparken :)

    sterkte met je burn-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie vrolijke Lo, heerlijke kleuren !!!
    bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik had overal al een reactie achtergelaten :) dus ben even door je blog gaan neuzen en vind deze lo ook ontzettend leuk! geweldige foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze had ik nog niet gezien! gave layout zeg!! Die kleurtjes zijn super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuke layout met die stroken en die kleurtjes helemaal super zeg ik vind hem prachtig
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen