donderdag 20 januari 2011

Gert 50!!

Vandaag is mijn lieve schat 50 geworden!! Ik liep er al een paar dagen over te denken om een leuke scrap voor hem te maken. Als ik nou eens 50 redenen bedenk waarom ik van hem hou, dacht ik. Maar ik wist niet of ik er 50 kon bedenken... Ik ben gewoon gaan zitten en voor ik het wist was ik bij 35. Nou dan komen de laatste 15 er ook wel! En dat klopte toen ik bij 50 was wist ik er eigenlijk nog wel meer te verzinnen. Gert is echt mijn lieve trouwe rots in de branding zeker in deze moeilijke tijden waarin hij zoveel ( en ook mij ) opvangt;-) Ik heb hem vanmorgen voor de kinderen beneden waren gegeven en hij was er helemaal ontroerd van.... Hier komt-ie:

Omdat ik echt nog geen visite aankan vieren we het gewoon met ons eigen gezin. Lieke was gisteravond uit Delft gekomen om te helpen de kamer te versieren en vanmorgen ( om 6 uur! ) croissantjes te eten en de cadeautjes te geven! Peter en zij hadden een Abraham taart besteld waar we al lekker een stukje van op hebben! Hier een foto:


19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je mannetje en maak er een gezellige "Abrahamdag" van!! Taartje ziet er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte hoor! Ik hoop nog heel veel gezonde jaren. (voor jullie allebei)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je man!
    Wat een leuk idee om zo'n layout te maken, lief! Nog een gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw! wat een mooi cadeau! gefeliciteerd met je echtgenoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend lief en bijzonder cadeau! Hartelijk gefeliciteerd met je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je man!!! en wat een prachtig cadeau!!! zo mooi persoonlijk ....heel lief!!!
    fijne dag met t gezin verder toegewenst.

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met je man. Mooi hoor wat je gemaakt hebt voor hem.

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi verwoord, Arja, alle 50 redenen!
    En nog van harte gefeliciteerd!!
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat !!
    Heel mooi en wat ziet de taart er lekker uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag arja

    Nog gefeliciteerd met je man .En wat een leuke lo heb je gemaakt zeg.
    De taart ziet er ook wel lekker uit

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. van harte met je man en wat super wat je gemaakt heeft voor hem.
    en mmm lekker ziet die taart er uit

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je man
    wat een mooi taart is dat

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Arja,

    Je maakt hele mooie lo's.
    Nogmaals proficiat aan je man.
    Jullie zijn een mooi koppel
    Groetjes Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eerst nog van harte gefeliciteerd met je man.
    Ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kleurige strakke LO.
    En ik vind het helemaal top dat je zomaar 50 dingen weet te verzinnen. Ik heb net zo'n man als jij trouwens.
    Misschien ga ik het ook weleens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke layout heb je gemaakt...en die tekst 50 dingen waarom je van je man houd echt super
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een lieve verjaardagsgroet!!!! Heel leuk gedaan Arja.

    BeantwoordenVerwijderen