donderdag 27 januari 2011

Nieuwe lootjes...

October Afternoonfan als ik ben werd ik helemaal  enthousiast van het nieuwe papier ' Camp Fire' . Toen het dan ook binnenkwam ( uit Doorn ;-) ) ben ik meteen foto' s gaan zoeken die erbij passen. En tja.... dat waren natuurlijk bosfoto' s uit de herfst. Gelukkig had ik er nog een paar die niet gescrapt waren.... Dit is ' em geworden:

En deze van Rianne heb ik al een tijdje liggen:


Deze is gemaakt met Jillibean Souppapier. ( mijn andere favoriet! ) Schattig he? Ze is hier nog geen twee maanden en al druk aan het brabbelen. In haar baby-album had ik bij deze foto' s gezet dat haar favoriete geluidjes ' ru ru ru'  en ' guu' waren.....

23 opmerkingen:

  1. Leuk allebei Arja, die van de oude beuk vind ik mooi ook door het verhaal erachter. De van Rianne is vooral lief, leuke foto's en leuk gedaan met die rondjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi leuk zo
    met die boom en die baby foto is ook
    zo mooi ze zijn super!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. arja arja....wat maak jij toch waanzinneig mooie lo's!! prachtig en die foto's van de herfst wandeling zijn ook echte plaatjes!!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die lo met die beuk en die van Rianne is ook toppie,en las net op je blog over je burn-out,wens je heel veel sterkte toe Arja,

    groetjes en liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Opnieuw prachtige lo's.
    De boom is echt fantastisch en de babyfoto is super schattig.
    Ik wens je ook veel beterschap toe.
    Neem zeker de tijd om te herstellen.
    Groetjes Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk gedaan met bambi en dat uiltje!!
    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gohhh wat zijn ze super mooi zeg
    allebei toppie!!!

    fijne dag meid!!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer twee mooie lootjes....bij die van Rianne smelt ik weg........

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke los heb je gemaakt.
    2de lo vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige layouts Arja zo verschillend en zo mooi.
    Nog gefeliciteerd met "Abraham".
    En burn out is vrij vertaald zoiets als opgebrand, iets wat opgebrand is moet van de grond af opgebouwd worden met tijd en afwegingen over wat je wel en niet wilt gebruiken.

    houd je haaks,
    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie lay-outs Arja! Wat een schatje is Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. erg leuk! wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel verschillend
    maar wat een mooie layouts!
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig weer
    mooie letters op de bovenste lootje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, leuk, leuk! Wat een onwijs gave layouts! Vind ze helemaal TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie lo's heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dag arja

    Mooie lo's hoor met leuke foto's

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De bovenste layout is heel mooi! Mooie foto's ook! En die onderste... Wat een schatje! Lief he als ze zulke geluidjes maken!
    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. erg leuke lo's! die met die rondjes is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooi layouts die je gemaakt hebt die boveste vidn ik echt een plaatje het past allemaal perfect bij elkaar kleuren embelies foto prachtig en die tweede vidn ik ook een schatje
    liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi papier en prachtige boom stam!!! Mooi dat hij zo kan blijven staan.

    BeantwoordenVerwijderen