zondag 28 november 2010

Kerstlootjes

Met al dat prachtige kerstpapier dat in alle ( online- ) scrapbookwinkels te krijgen is, krijg ik onderhand wel de kriebels. Ik maak nooit kerstkaarten want daarvoor zoek ik altijd een foto op waar ik een wens inzet en een digitaal randje omheen doe. Vandaar dat ik ook weinig kerstpapier koop of bestel. Maar hier en daar glipt er toch een kerstpapiertje tussendoor dat  ik te mooi vind om te laten liggen. Bij gebrek aan actuele kerstfoto's heb ik wat 'oude' kerstfoto's  opgezocht van ( lang ) voorbije jaren. Heel vaak werden die foto's gemaakt met het oog op de jaarlijkse kerstfotokaart. Hier twee kerstlootjes uit respectievelijk 1990 en 1991.....

Papier: (oud) Basic Grey ( sterren op rood ) en Making Memories: hulstblaadjes ( uitgeknipt ) besjes op de hulstblaadjes zijn trouwens afgeknipte balletjes van het rode 'bolletjeslint'.


Papier: rode stip: Cosmo Cricket ( Mitten weather ) ; strookje hulstblaadjes: Making Memories.

22 opmerkingen:

  1. Lekker he, ik ben ook al helemaal in de kerststemming met al dat mooie papier wat in de winkels ligt. Leuke lootjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lo's heb je gemaakt . Ik ben wel al helemaal ind e kerststemming en maak normaal altijd alle kaarten zelf. Ben alleen dit jaar te laat begonnen en heb besloten dat niet iedereen een eigengemaakte gaat krijgen

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke layouts zeg! Leuk die oude foto's (mmm moet in nog meer boeken gaan snuffelen!!), ik vind de foto op de onderste lo zo lief!
    en je idee van de hulstballetjes is briljant! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze weer erg leuk Arja! Leuk hè die oude foto's scrappen! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kerstlootjes
    kjom er al helemaal van in de stemming

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie lo's !
    De foto's zijn ook zeer mooi
    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn leuk geworden! Ik heb ook nog zo veel oude foto's liggen, moet ik nodig ook eens wat mee doen!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zie er gezellig uit ,mooi die takjes ook

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie lo's heb je gemaakt. Leuk zo met die oude kerstfoto's.

    groetjes heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zijn leuk geworden met van die nostalgische foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, dat je zoveel oude foto's hebt van de kerst, mooie lootjes heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat en leuke LO's! Ik vind vooral die eerste erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke LO's zeg.
    Vind dat idee om die balletjes van het lint te knippen ook super goed bedacht!!
    Leuk om de oude foto's te gebruiken.......denk dat dat bij mij ook gaat gebeuren.....ik heb foto's genoeg van de kerst maar ik scrap ze zelden wahaahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zeg om je oude foto´s weer eens van stal te halen en te scrappen. Leuke lootjes ook geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je leuke kerst foto,s
    van een tijdje geleden gebruikt
    daar mee zijn je layout,s
    zo mooi geworden

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohh prachtig...heerlijk toch om die speciale kerstsfeer van toen weer opnieuw te voelen..
    mooie lo's hoor!


    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind ze geweldig leuk! gaaf ook met die oude foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal leuk, en wat maakt het uit of het papier van nu is of uit de oude doos. ik moet me erg inhouden om niet al het kerstpapier te bestellen, zie veel te veel op dit moment
    groetjes SImone

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuke Lo. vindt kerstpapier altijd leuk. Maar gebruik ook vaak oude lijnen. Ik koop het omdat ik het mooi vindt, niet omdat het "in" is. Ben zelf niet zo van de rood, maar bij kerst past het altijd prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow deze zijn ook ontzettend leuk.
    wat een genot om weer op je blog te komen !!!
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn deze lo leuk geworden zeg!
    Fijn weekend, groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstlayouts die je gemaakt hebt, ik vins de hulstblaadjes er erg leuk bij passen super
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen