maandag 22 november 2010

Nog meer 'Seaside' van October Afternoon...

Ik ben nog even doorgegaan met het mooie nieuwe papier van OA! Eerst dacht ik dat ik het alleen voor zee- en strandfoto's kon gebruiken maar deze keer heb ik er een herfstfoto mee gescrapt. De kinderen hadden daar zulke leuke fleurige kleren aan dat ik het papier er prima bij vond passen. De foto is uit herfst 1994. Ik blijf een beetje weemoedig oude kinderfoto's van de kids scrappen. En ik blijf zuchten: 'waar is de tijd gebleven....'  Komt-ie:

21 opmerkingen:

  1. kleuren: leuk
    foto: leuk
    slingers: leuk
    kortom: leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie lo Arja
    De vlaggetjes zijn super

    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke foto!
    tis heel gaaf papaier hierbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige lo arja mooie vrolijke kleuren en papier heb je gebruikt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie lo heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf juist om dit soort papier ook voor iets anders dan strandfoto's te gebruiken !Ik vind dat altijd een uitdaging...het is jou goed gelukt:)
    En wat jammer he,dat ze zo gauw groot zijn .....
    heel veel sterkte met alles,ik lees net ook je vorige berichtje,dat zal niet mee vallen allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat papier is gemaakt voor deze foto! de kleuren komen zo mooi terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het papier past zeker ook bij deze herfst foto! Mooie layout hoor!
    Ik las in je vorige berichtje dat je het op het moment heel zwaar hebt. Sterkte!
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke vrolijke lo, ik vind het idee met de vlaggetjes erg leuk, al doet me dat niet echt aan de herfst denken, maar dat maakt niet uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat een gave
    layout die je heb gemaakt
    heel mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat super leuke vrolijke lo.
    maar heel grappig dat het niet herfstig uit zie ,maar daar kan het de tijd wel zijn anderen climaat hihi
    fijne avond gewenst
    gr carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super! Die vlaggetjes vind ik geweldig leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg gave layout! Heerlijke vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awww wat waren ze toen nog lief xD de middelste vind ik het liefs. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettende leuke en vrolijke LO is dat geworden zeg.
    Prachtig die heldere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke "zomerse" herfst layout, ik wordt er helemaal vrolijk van en wat een lekkere ondeugende koppies.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat eem vrolijke LO! Heel erg frisse kleuren!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk lootje zeg. Vervelend dat je thuis zit met deze klachten. Hoop dat je snel weer wat energie kunt opdoen ergens mee. Misschien lekker scrappen?!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. o wat een heerlijke zomerse foto om te zien op deze gure december avond....prachtig gemaakt!!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige layout en de foto's passen echt superleuk bij het papier een mooi geheel
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen