vrijdag 12 november 2010

Ikzelf als kleuter....

Best wel grappig: ik vond een foto van mezelf als kleuter  gemaakt op het plein van de kleuterschool in Harskamp. Ik weet nog dat iedereen in een klimboom moest klimmen die daar stond. Ik moest huilen want dat durfde ik niet... ( mijn grote motoriek is nooit zo goed geweest! ) Toen mocht ik op de bielzen zitten die daar ook waren. Je ziet aan mijn gezicht wel dat ik het allemaal maar zozo vind!

Voor het lootje heb ik glimmermist gebruikt. ( eigenlijk ben ik niet zo van de glimmermist ) Maar ik  had  van die leuke masks besteld met patroontjes en die wilde ik uitproberen.... Hier komt-ie:

Het lijstje om de foto en het papier voor de blauwe bloem zijn van Jillibean Soup evenals de bloemen en knopen van ribkarton.....

21 opmerkingen:

  1. heel erg leuk geworden, ik vind de foto wel heel leuk
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg lief!
    en leuk om foto's uit de oude doos te scrappen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke lo heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk gedaan!! en ook die letters met dat juffen handschrift!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!!! Leuk zo'n oude foto met verhaal!
    Ik vind het effect van de glimmermist erg leuk! ik was ook nooit zo van het kledderen, maar ga het wel steeds leuke vinden. (maar dan wel netjes kledderen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oo.super ..volgens mij heb ik net zo'n jurkje gehad..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke layout zeg, en mooi geworden het glimmermisteffect

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke lo!!!! zo leuk om ook foto's van jezelf van heel vroeger eens te gebruiken!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Arja, wat leuk om zo'n oude foto te scrappen in zo'n lo! De letters vind ik erg goed passen bij de LO!Niet te druk, maar toch geweldig om naar te kijken! Super

    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi!
    Dit is wel mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke LO zeg, en wat een bijzonder leuke foto.....geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie layout en met foto van je kleutertijd. Leuk met het verhaal achter de foto. Ik heb alleen nog maar zwart-wit uit die tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat grappig die foto! Leuk hoe je die glimmermist hebt gebruikt. Ik ben nooit zo van de verf of glimmermist, maar zo met zo'n mask wordt het wel heel leuk! Past ook wel bij het onderwerp'kleuterschool 'kliederen met verf'!
    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie layout en wat leuk om oude foto's te scrappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie layout
    leuk met de foto van vroeger

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind 'm mooi! heel gaaf die mask, mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een super leuke mooie layouts .
    leuk is dat met oude foto,s te gebruiken, en je bloem vind ik ook zo gaaf!!!

    fijne dag verder
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag arja

    Leuke lo en foto. Toch wel een moi effect zo met die glimmermist

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel erg mooi! leuk ook zo'n oude foto

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel erg mooi gedaan met die glimmermist vind hem schitterend en wat een schattige foto...
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen