vrijdag 19 november 2010

Burn out....

Na een half jaar proberen de burnoutklachten te verminderen met 1 dag minder werken zit ik nu helemaal thuis.... Heel raar en heel verdrietig! In dat laatste half jaar waren ( en zijn ) er zorgen rondom twee van onze kinderen en er spelen nog heel wat dingen mee maar dat is allemaal te privé om hier te vertellen. Ik hoop dat ik nu echt kan uitrusten en langzaam weer mezelf kan worden. Dat wilde ik even kwijt.

Ik heb nog een lootje klaarstaan dat ik aan jullie wil laten zien. Gemaakt met October Afternoon papier: 'Seaside'! Echt heel mooi papier. De foto is van Rianne en Sanne toen ze nog klein(er) waren. Ze genoten altijd van het spelen met de golven. Hier komt-ie:

19 opmerkingen:

  1. meid wat naar om te lezen goed aan je zelf denken jij en je gezin zijn het belangrijkste,heel goed dat je rust gaat nemen( ik weet wel een beetje je situatie hier in mijn prive leven was het oo zo en rust echt doet wonderen}

    ik zal nu even wat zeggen van je lo.
    ik vind het een hele leuke lo echte strand lo top!!

    het allerbeste en veel sterkte
    hugs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte en van hárte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He get Arja, wat vervelend zeg! Hoop van harte dat je nu rust vindt en weer kan opknappen! Sterkte in ieder geval!
    Hopelijk kan onze hobby scrapbooken daar ook nog aan meehelpen en vind je daarin lekker afleiding! Deze LO is zo leuk, dit papier is ook zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte Arja, hopelijk krijg je rust, kan je alles even op een rij zetten.

    leuke lo trouwens :)

    groetjes, clauida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk krijg je nu wat rust en knap je snel weer op. Heel veel sterkte. Misschien dat het scrappen je erbij kan helpen. Deze lo is in ieders geval erg mooi, ook leuk papier trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag arja

    Wat vervelend allemaal ,soms wordt het allemaal even te veel en dan moet je goed voor je eigen zorgen .Hopelijk krijg je nu meer rust en tijd voor je iegen.
    Wel een prachtige lo heb je gemaakt

    Hopelijk gaat het snel de betere kant met je op

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend zeg, hoop dat je nu meer rust krijgt. Heel veel sterkte.
    En je lo is weer super.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel sterkte meid, een burnout is niet niks. Fijn dat je zo´n mooie hobby hebt waarbij je je gedachten kunt verzetten, helpt hopelijk bij het herstel.

    Mooie strand layout heb je gemaakt, hele sprekende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel vervelend een burn out, daar kan je wel even mee bezig zijn ( spreek uit ervaring) Bij mij werkte scrappen ofwel lekker aan de frobel heerlijk ontspannend.Heel veel sterkte.
    ik vind je LO prachtig het plezier spettert van de foto af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik hoop dat de tijd en rust je weer brengt waar je wilt zijn........

    enne je lay-out is super : )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat balen dat je nu helemaal thuis zit!
    hopelijk kan je nu je rust terug vinden
    mooie layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop dat het snel weer beter gaat in je prive leven. Dat je maar snel mag opknappen!

    Hele mooie layout heb je gemaakt!

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beterschap! ik weet wat het is...
    een prachtig lootje zeg en een gave foto

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het begin van je bericht is niet zo leuk, hopelijk kom je thuis tot rust en kan je over even weer zeggen dat het beter met je gaat.
    je LOtje ziet er heel leuk uit, heel mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je zit in een moeilijke tijd zo te lezen, veel sterkte! je lo is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och Arja wat schrikken, ik hoopte zo dat het zou helpen, koester je gezin en leg alles bij De Vader neer, Hij kan je helpen en kracht geven. Je bent in mijn gedachten, je layouts zijn erg mooi en de liefde voor je gezin is er duidelijk in te zien.

    Lieve groeten,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik moest even zoeken, naar lo's waar ik nog niet eerder op gereageerd had, maar dat vind ik geen probleem. Ik vind echt dat je waanzinnig mooi scrapt..jij scrapt echt zoals het scrappen bedoeld is...capture the moment!!!! wow..deze is ook zo mooi en zo herkenbaar ;)
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachige layout en het is ook een mooi geheel super
    liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen