vrijdag 5 november 2010

De kinderboerderij....

Even heel wat anders voor de afwisseling. Anders kunnen jullie geen herst-foto's of -lootjes meer zien;-) Ik vond een tijdje geleden wat foto's van een bezoek aan geitenboerderij 't Geertje.  Deze twee schattige foto's van Rianne en Sanne sprongen er echt uit. Daar wilde ik wat mee doen. En dat zijn deze twee l.o.'s geworden. De bovenste is Rianne. Ik heb de grote bloem gemaakt van een hele leuke verpakking van Jillebean Soup. ( er zaten bloemen en knopen in van ribkarton )

Het papier is ook van Jillebean Soup.....


En hier komt-ie van Sanne. Die is weer heel anders geworden. Geïnspireerd door de kleuren van de foto:


Het papier is ook hier van Jillebean Soup. ( One of my favourites! )


Tot de volgende keer. En..... een berichtje vind ik SUPER!

19 opmerkingen:

  1. Vet mooi mama,
    bij de geitjes :P
    Toen waren we nog lief xD
    groetjes rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om in bloemvorm te scrappen, wil het ik nog eens gaan doen, alhoewel mijn voorkeur toch meer uit gaat naar de tweede lo. Nou ja, je moet gewoon alles een keer proberen vind ik........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo dat lammetje , kan me voorstellen dat ze er helemaal verliefd op zijn. hele leuke LO"s , leuk die foto's in de bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn leuk! en de foto's ook erg schattig! leuk om ook verpakkingsmateriaal te gebruiken, heb ik laats ook eens gedaan, ze zijn vaak mooi van kleur en motief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat leuk, mooi gemaakt en er straalt zoveel liefde uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke lo's heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie layouts zeg. De onderste layout heb ik ook eens gemaakt (gelift), grappig om hem bij een ander weer eens terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke LO's heb je gemaakt !
    De eerste is mijn favoriet ;-)

    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat super lief!! daar ging ik vroeger ook altijd naar toe :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow zo schattige layout prachtig gemaakt

    fijne avond
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Persoonlijk vind ik de onderste mooier (rustiger) dan de bovenste, maar wel een leuk idee om verpakking te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke, lekker frisse layouts! 't Geertje, dat is ook niet zo gek ver bij ons vandaan en ik ben er nog nooit geweest! Moet volgend voorjaar toch maar eens verandering in komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele mooie LO-tjes, mijn favo is toch wel de bovenste met die vrolijke bloemen
    helemaal super, mooie foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke layouts, die bovenste is weer eens iets heel anders, zo met die bloemen. En de onderste is ook erg schattig. Prachtig die jonge meiden met hun dikke krullende haar met haarbandjes! En dat geitje, die zou ik meegenomen hebben!!!

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die van de kidnerboerderij vind ik errug leuk!
    groetjes, clauia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lekker strok lootje
    en wat een grappig papier

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige layouts Arja en die met die grote bloem vidn ik helemaal super;leuk bedacht past ook perfect bij het thema echt schitterend
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen