zondag 5 december 2010

Pakjesavond....

Gisteravond 4 december hadden we pakjesavond. Traditiegetrouw beginnen we altijd met een maaltijd en om goed te beginnen ligt er op elk bord al een pakje.... In de afgelopen week had ik heerlijk zitten stempelen en kleuren met mijn nieuwe  ' Sinterklaasstempels' van Pippoos! Heel rustgevend dat kleuren, de Arbo-arts kan tevreden zijn. ( ik moet dingen doen die ik leuk vind en die rustgevend zijn....) Met die gekleurde stempelafdrukjes had ik naamkaartjes gemaakt voor aan tafel.Aan de binnenkant stond dit:


En op de derde foto zie je hoe de gedekte tafel eruitzag!


We hadden een heel gezellige pakjesavond. Na het eten verplaatsten we ons naar de zithoek waar vele pakjes werden uitgepakt en veel gedichten voorgelezen.


Toen de pakjes uitgepakt waren en we heerlijk aan de warme chocolademelk zaten ging bij mij het licht uit en moest ik met zware hoofdpijn naar bed.  Maar...... het was gelukt....ik heb Pakjesavond gevierd!! Met ons hele gezin, ik ben een dankbaar mens!

21 opmerkingen:

  1. wat ziet het er gezellig uit daar bij jou, en wat jammer dat je daarna hoopijn hebt gekregen.
    wel fijn dat je lekker pakjes avond gevierd hebt.
    je hebt trouwens hele leuke kaartjes gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag arja

    Dat ziet er gezellig uit bij jullie zeg.
    Leuk die kaartje die je gemaakt had ,kon die stempels nog niet.
    Jammer dat je hoofdpijn had ,maar je kunt in ieder geval terug kijken op een leuke avond

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2ex ;-)
    een heerlijke hollandse traditie!
    leuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit, wel jammer dat het avondje eindigde met hoofdpijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dar er supergezellig uit zeg! Heel leuk die naamkaartjes en dan zo'n gezellig gedekte tafel, met cadeau's ( vind ik een leuk idee, ga ik onthouden), enne... aten jullie stamppot :)?. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad, koesteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die stempels van die pieten
    ziet er gezellig uit bij jullie ,jammer van je hoofdpijn
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ziet er allemaal heel gezellig uit! Leuk ook die pietenstempels... Moet ik toch ook maar eens gaan 'scoren' volgend jaar! Heb je nog leuke hobbyspullen gekregen van de lieve Sint? Ik las dat je ziek thuis zit... Heel veel sterkte de komende tijd!
    Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh leuk ! wat een fijne piet stempel.
    Hier is het Sint Maarten en dus al ff geleden.
    Je maakt leuke lo's.
    Vele groetjes Peggy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Arja, Dat ziet er allemaal gezellig uit en leuke kerstlo's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er onwijs gezellig uit! En leuke naamkaartjes zeg!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig zo'n heerlijk avondje, alleen jammer dat dat dan weer met hoofdpijn moet eindigen!
    Wij vieren geen Sint, wel Kerst!
    Sterkte met je hoofdpijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super leuke piet!
    leuke foto's ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi is het zo`n avond, genieten van elkaar, dat is geluk.
    Als je daar af en toe bij stil staat, komt alles goed.

    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat ziet het erg gezellig uit bij jou. Mijn zoon zit naast me (net 4) en zij daar wil ik graag eten komen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat klinkt als een gezellig avondje! Je hebt er veel werk van gemaakt, van die naamkaartjes, leuk hoor. Jammer dat de avond voor jou met hoofdpijn moest eindigen. Hopelijk ben je inmiddels weer de oude! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ziet het er ontzettend leuk en gezellig uit bij jullie!! jammer van de hoofdpijn! wat een leuk idee zo, de gedekte tafel!!!
    was met recht een heerlijk avondje!!!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk heb met mijn kleindochter ook aan de Sint gedaan, nou ze is helemaal niet verwend hoor.Bijna 2 volle zakken in haar uppie.Leuk dat jullie er voor groten ook nog aan doen.
    Groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat ziet het er erg gezellig uit. wel jammer dat je hoofdpijn had.

    groetjes heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig, zo'n avondje met het hele gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat orgineel bedacht zeg superleuk en zo te zien was het erg geslaagd....wel erg jammer van je hoofdpijn
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen