zaterdag 30 oktober 2010

En nog een paar.....

Ik ben even blijven steken in de herfst-sferen.... Elk jaar weer geniet ik van de herfst en ook van herfstkleuren! Ik heb nog drie nieuwe herfst-lay-outs gemaakt. Hier komen ze:

Deze ik gemaakt met een schets van 'Creative Scrappers' ( zie ook blogrol ) Het is schets 126. Het papier is ook weer 'Apple Cider' van Imaginisce...


Deze heb ik gelift van een l.o. op het blog van Jillebean Soup. Ik vond het 'patchwork'-stuk onderaan zo leuk. Hiervoor heb ik stukjes van het nieuwe 'Imagninisce'-papier gemixt met oud 'Scenic Route'-papier...


Deze l.o. is gemaakt met een schets van 'Got Sketch' van Valerie Salmon. Dit papier had ik nog liggen. Ook herfstpapier, het is van Crate Paper.

19 opmerkingen:

  1. wauw! wat mooi! helemaal in stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw jeetje het lijkt wel alsof je de lootjes zo uit je mouw schudt...
    Prachtige buitenfoto's ook! Heerlijk he die herfst...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie herfstlo-tjes zeg! Die met de patchwork vind ik leuk. Ook mooi om de verschillende merken te mixen. Ze passen goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw je hebt er weer drie mooie exemplaren bij!
    Erg leuk!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Wat een onwijs gave layouts. Vind vooral de foto's ech super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave lo-tjes, mooie kleuren en super mooie foto's
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige layouts heb je gemaakt, maar vooral de eerste vind ik door de kleuren op de foto's maar ook het papier echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige lo's, heerlijk die herfstkleuren! Die patchworkLO is erg leuk zeg, goed idee om restjes op te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave layouts heb je weer gemaakt Arja! Ik vind de bovenste het mooist! Maar de andere twee zijn ook erg goed gelukt! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat super leuke herfst layouts!!

    fijne avond
    carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn het weer een prachtige herfst layouts. Hele mooie foto's heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook deze herfstlo's zijn prachtig Arja!
    De bovenste is mijn favoriet; de foto's komen daar zo mooi tot hun recht.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke lootjes! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie herstfoto's!! heel leuk verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke LO En wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie lo's en die foto's zijn super.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke lo's heb je gemaakt.
    Vooral gaaf papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke layouts zijn dat
    die je heb gemaakt

    groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende herfstlayouts zeg, prachtige kleuren, en details alledrie verschillend super.... En mooie foto's
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen