zaterdag 23 oktober 2010

Verse herfstlootjes....

Dinsdag had ik de bestelling naar Pixum verstuurd en donderdag om een uur of één ploften mijn herstfoto's op de mat!!! ( Recht op mijn neus, want ik lag op de mat zoals jullie weten ;-) )
Ik ben meteen begonnen....


De eerste drie zijn klaar. De meesten zijn gemaakt met het 'Imaginisce'-papier ( apple cider ) Geweldig papier voor herfsttinten.... Hier en daar is papier toegevoegd van 'Scenic Route' die jaren geleden een geweldige herstlijn hadden, en waar ik nog steeds wat van heb bewaard. . . De mooie Engelse  'herfstspreuk' op de derde lay-out heb ik gevonden op de weblog 'Stukje bij Beetje'. ( hij staat hiernaast in de blogroll )


De letters op deze lay-out zijn gemaakt met de Slice ( Fall/Back to school )! Het bruine boompje trouwens ook!



.


22 opmerkingen:

  1. Hele mooi lo's zijn het geworden.....en ik ben helemaal weg van de herfst tinten...super kleurtjes zijn dat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie mazzel gehad met het weer !!
    Als je nu naar buiten kijkt....dan had je niet zulke prachtige foto's kunnen maken;)
    Ikzelf ben nog volop met zomerfoto's aan het scrappen,maar als ik dan jou mooie herfstlootjes zie...dan begint het toch te kriebelen...ze zijn zo leuk :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Arja,

    Het zijn weer geweldige lO's, de herfst spat er vanaf. Vooral de bovenste foto's met die boom vind ik er gaaf!

    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldige lo's hebben je weer gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave lo's Arja,je bent echt helemaal into de HERFST.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooie LO's en super foto's. Ik vind de titel Herfst schatten erg goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie LO's zeg!
    leuk papier en erg leuk foto's!
    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!! Het zijn alle drie echt prachtige layout geworden. Mooi foto's en het papier is ook erg mooi!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dat zijn leuke herfst lay outs.
    Het papier heb ik hier ook nog liggen en je brengt mij leuke ideeen zo ;)

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn stuk voor stuk weer prachtig! Ontzettend leuk papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Arja,

    Wat een prachtige LO's heb je gemaakt met de zeker zo mooie herfstfoto's!
    Ik vind het papier dat je gebruikt hebt erg leuk!

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en vrolijke lo's heb je gemaakt.
    Prachtige herfstfoto's en leuk papier gebruikt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, je bent lekker bezig geweest! Drie schitterende layouts... Mooie kleuren, leuke ideeen! Hoe is het met je neus?? lol

    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heey,

    wat gaaf, die boom met blaadjes op de bovenste layout!! echt prachtig!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie lootjes en superleuk dat je met zulke grote letters hebt gewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je hebt weer prachtige lootjes gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kijk je hebt je herfstfoto's al gescrapt, wat een leuke LO's allemaal zeg! Heerlijk he die herfsttinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige layouts stuk voor stuk maar de onderste springt eruit voor mij, die foto geeft zo het herfstgevoel weer, je hoort de bladeren bijna knisperen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, Arja!
    Wat een herfst-plaatjes! Mooi, mooi ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige lo's!! hele mooie kleuren....geeft heel goed het herfst gevoel weer....ik houd zelf enorm van dit seizoen....mooie foto's ook in je post hieronder!

    Gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. deze herfst layouts zijn ook super leuk
    met hele leuke foto,s

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw ook weer zo'n prachtie herfstlayouts schitterend die kleuren allemaal en mooie foto's een prachtig geheel
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen