vrijdag 8 oktober 2010

Nieuwe lootjes met 'oude' foto's....

Lekker gescrapt met oude foto's.  Zeker in moeilijke tijden val ik graag terug op foto's van toen de kinderen nog klein waren en er zo weinig zorgen waren. Op de eerste is Rianne nog een klein hummeltje... Op een warme zomerdag genieten we van het heerlijke weer, het zwembadje en een heerlijke stretcher om op uit te rusten.

Papier: October Afternoon


Op de tweede l.o. is Rianne al wat ouder. Ze kwam terug van een kampweek van de club en had Raja erg gemist. Hier ligt ze van hem te genieten in de tuin...


Papier: Basic Grey ( Max en Whiskers ) en effen cardstock

15 opmerkingen:

  1. wat een leuke layouts! Mijn favo is de eerste, de sweet summer, die vind ik zo lief! Leuk om de oude foto's te scrappen, moet ik ook eens opzoeken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie lo's heb je gemaakt.

    groetjes heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, vooral de tweede vind ik echt zo schattig! Niet alleen de hondjes maar ook de kleuren van het papier passen perfect bij de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze gaaf! vooral die bovenste vind ik erg mooi! leuk die oude retro foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke lo, echt zomers met die aardbeien erbij en een hele lieve foto bij de onderste lo....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke lootjes heb je gemaakt, en die foto's uit de oude doos zijn altijd leuk, ik ben er ook dol op

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dat mooie layout,s erg gaaf oude foto,s

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke lootjes en wat een lieve foto met de hond!
    erg leuk papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs leuke lo's! vooral die bovenste vind ik erg mooi gedaan, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk en lekker vrolijk!
    Zo worden foto's terug kijken een feestje! en zeker de wat oudere foto's mogen niet vergeten worden!

    liefs,
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een ontzettende leuke lootjes
    heb je weer gemaakt.
    ik hou wel van zulke vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke lo's heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een ontzettende leuek zomerse layouts heb je gemaakt ik vind ze schitterend, en hele leuek foto's
    liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen